צפו: כך ייראה העתיד הטכנולוגי שלנו על-פי מיקרוסופט

סרטון מרהיב חדש של מיקרוסופט שהפך ללהיט ביו-טיוב, מציג עתיד טכנולוגי טוב יותר ממה שמציגים סרטי המדע הבדיוני ■ כך הטכנולוגיה תשנה את חיי היומיום שלנו

מיקרוסופט נוהגת מדי פעם לשחרר סרטוני וידיאו המנסים להציג כיצד יראה עולם היומיום שלנו באמצעות אביזרים טכנולוגיים. הקליפ האחרון של החברה שעלה ליו-טיוב לפני מספר ימים, מציג עתיד טכנולוגי טוב יותר ממה שמציגים סרטי המדע הבדיוני.

למשל, הבחורה בתחילת הסרט נוחתת בשדה תעופה בעיר זרה ובעזרת המשקפיים שלה היא מקבלת מיד תרגום של ההודעות הקוליות המושמעות בשדה התעופה.

בהמשך, כאשר היא נוסעת במונית, חלון הצד של הרכב הופך למסך המשלבת מציאות מורחבת. מה שזה אומר, שהיא רואה מידע נוסף על-גבי המתרחש במציאות. למשל, על בניין אחד מופיעה הכותרת, "כאן תתקיים הפגישה שלך מחר".

הטלפון הסלולרי הוא מסך דק מאוד המציג מידע דרוש ומשגר אותו בקלות. למשל, איש השירות המחכה לאותה בחורה בכניסה למלון, מקבל על הטלפון שלו, לאחר שהבחורה ביצעה צ'ק אין בטלפון מידע שהיא תגיע תוך רבע שעה, כולל תמונה שלה, כמה תיקים היא סוחבת איתה, אילו שפות היא מדברת ואיזו רמת שירות הוא צריך לתת לה.

סרטון אחר של מיקרוסופט מציג את העתיד הרפואי, לפחות לפי מה שמתכננים אנשי החדשנות של החברה. בקליפ רואים כיצד רופא מקבל מידע בריאותי על מטופלת בזמן שהיא עושה את ריצת הבוקר שלה. מלבד זה, יש כאן תזכורות על לקיחת תרופות בטאבלטים עתידיים לחולים, כאשר התרופות יושבות על שולחן, שמסמן חיוויים שונים לגבי קופסאות הכדורים המונחות עליו.