yes משיקה שירות סטרימר המעביר תכנים מהמחשב לטלוויזיה

yes Streamer אינו מצריך התקנה של ציוד טכנולוגי נוסף, והוא תומך בווידיאו, במוזיקה ובתמונות ■ בשלב הראשון לא ייגבה תשלום על השירות, והוא ייפתח לכל לקוח שיש לו VOD

חברת yes מנסה ליצור מובילות טכנולוגית על פני המתחרה - ומשיקה השבוע שירות צפייה בסטרימינג המעביר את כל התכנים האישיים שבמחשב למסך הטלוויזיה.

שירות ה-yes Streamer אינו מצריך רכישה או התקנה של ציוד טכנולוגי נוסף, והוא תומך בווידיאו (גם באיכות HD), במוזיקה ובתמונות.

בענף הערוצים מתנהלת התחרות במישורים שונים: תוכן, שירות וגם טכנולוגיה - תחום בו נזקף ל-yes במשך תקופה ארוכה יתרון בשל הפעלת הממיר המשולב לצורכי צפייה והקלטה, פונקציות שהתאפשרו בהוט רק באמצעות ממירים שונים.

השקת השירות החדש היא שלב נוסף בתחרות: בשלב הראשון, החל מיום רביעי, יוצאת yes במהלך של השקה רכה הצפוי להימשך חודשים ספורים, במהלכו לא ייגבה תשלום על השירות. השירות ייפתח בפני כל לקוח בעל שירות VOD, וניתן להתחבר אליו באמצעות הורדת תוכנה מאתר yes.co.il.

גלי ניר, סמנכ"לית השיווק של yes, מסרה כי "מגמות צריכת התוכן בעולם עוברות שינוי אדיר בעשור האחרון ועוברות למיזוג בין עולם התוכן הטלוויזיוני לבין זה האישי והאינטרנטי. אנו גאים להיות אחת החברות הראשונות בעולם הטלוויזיה הרב-ערוצי המציעות שירות Streamer כחלק בלתי נפרד משירותי התוכן המתקדמים של החברה".

רון אילון, מנכ"ל yes, מסר כי "אנו גאים להיות גוף השידור הראשון בארץ להציע את היכולת של חיבור בין המחשב הביתי למסך הטלוויזיה. כחברה אשר התוכן הוא מרכז עשייתה, אנו רואים חשיבות רבה באיכות חוויית הצפייה של לקוחותינו".