"ביז-קופון" - אתר דילים לרכישות עסקיות; הירשמו עכשיו!

"גלובס" משיק: "ביז-קופון", אתר דילים יומי לבעלי עסקים וחברות ■ האתר מציע מגוון רחב של מוצרים לניהול השוטף של העסק לפי הצרכים הייחודיים של בעלי העסקים, בהנחות גדולות

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק את "ביז-קופון"
(http://www.biz-coupon.co.il), אתר דילים יומי לרכישות עסקיות.

(מבצעי השבוע: 50% הנחה - לרכישת טונרים)

ביז קופון
 ביז קופון

"ביז-קופון" מיועד לבעלי עסקים וחברות. כל בעל עסק יכול למצוא באתר מגוון רחב של מוצרים לניהול השוטף של העסק בהנחות ענק, החל מריהוט משרדי, מוצרי דפוס, מחשוב, ציוד היקפי, שליחויות, בניית אתרים, מוצרי מיתוג, השכרת רכב ועוד.

האתר מציע מגוון רחב של פתרונות לפי הצרכים הייחודיים של בעלי העסקים, כל אחד לפי תחום עיסוקו.

(מבצעי השבוע: מכונת קפה - עכשיו ב-43% הנחה)

ביז קופון
 ביז קופון

באמצעות "ביז-קופון" יוכלו בעלי העסקים והחברות ליהנות מהיצע הקופונים המפורסם באתר בהנחות משמעותיות לעומת מחירי המוצרים ברשתות ובחנויות. כל המחירים וההנחות המוצעות נבדקות בדקדקנות בכדי להציע לבעלי העסקים את המחיר הטוב ביותר.

החידוש שמביא עימו האתר: חברות אשר מספקות שירותי B2B יכולות לפרסם בעולם הקופונים ולהביא לקוחות עסקיים חדשים לחברתם, וזאת בניגוד לאתרי קופונים אחרים אשר פונים ללקוח הפרטי.

באתר "ביז-קופון" העסקאות משתנות מעת לעת, וכל עסקה פתוחה כשבוע. מרבית העסקאות ניתנות למימוש באופן מיידי, ואין צורך להמתין לסיום העסקה.

האתר פשוט ונוח לתפעול. בעבור כל רכישה תישלח באופן מיידי חשבונית מס/קבלה ושובר עם קוד מימוש, אותו ניתן לראות באזור האישי של בעל העסק או החברה המרכז את כלל הרכישות.

איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס", מסר כי "פעילות זו, יחד עם אחרות, ממשיכה את מגמת גיוון מקורות ההכנסה של 'גלובס', תוך סינרגיה למותג 'גלובס' ולקהל היעד הרלוונטי".