הפגנות מול מוקדי שירות של פרטנר: "לעצור את הפיטורים"

פרטנר מכחישה את הדיווחים כי בכוונתה להעסיק עובדים באמצעות חברות קבלניות ■ ‎גורמים בפרטנר: "הפרסומים בדבר מאות מפוטרים היו מוגזמים מאוד"

הביקורת כנגד הכוונה של חברת התקשורת פרטנר לפטר מאות עובדים, לפחות על-פי הפרסומים השונים בתקשורת, עברה היום (ב') לשטח. עשרות פעילים ב"פורום לצדק חברתי", המזוהים עם המחאה החברתית, הפגינו בשעות הבוקר ובשעות אחר-הצהריים מול מספר מוקדי שירות הלקוחות הפרונטליים של החברה, ודרשו למנוע את הפיטורים הצפויים של עובדי החברה.

אחת ההפגנות הבולטות התקיימה היום במוקד שירות הלקוחות של פרטנר מול קניון איילון ברמ- גן ומול מוקד שירות הלקוחות בתחנה המרכזית בירושלים. ההפגנה בירושלים התקיימה תחילה בתוך התחנה המרכזית, ואולם לדברי נציגי הפעילים, הם הוצאו מחוץ למקום על-ידי מאבטחים, בהוראה של מנהל המוקד. יצוין כי בפורום לצדק חברתי חברים, בין היתר, הנוער העובד והלומד ותנועת דרור ישראל.

"לא נעסיק עובדים בחברה קבלנית"

בתוך כך, בהנהלת פרטנר פרסמו היום הודעת הבהרה, שבמסגרתה הם מבקשים להדגיש "חד-משמעית" כי החברה אינה מתכוונת להעביר עובדים לידי חברות חיצוניות. "בניגוד לפרסומים בתקשורת, אין ולא הייתה לחברה כוונה להעסיק את עובדיה באמצעות חברות קבלניות", נכתב.

עוד נכתב כי "העדפת העסקה של עובדי חברה הינה מדיניות שבה נוקטת החברה מיום הקמתה, ואין בכוונתה לשנות מדיניות זו. חברת פרטנר תמשיך להיות המעסיק הסלולרי הגדול ביותר במשק הישראלי. החברה מתחייבת להמשיך ולהעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותיה, ולא תעשה כל מהלך שיפגע באיכות השירות".

גורמים בחברה אמרו היום ל"גלובס" כי הפרסומים האחרונים בדבר מאות מפוטרים היו מוגזמים מאוד, שכן עדיין אין תוכנית סדורה בעניין, ובכל מקרה סביר כי "צמצום המשרות" יעשה על-ידי אי-איוש של משרות לאחר עזיבתם הטבעית של חלק מהעובדים.

על-פי הגורמים, בכל חודש עוזבים את החברה כ-350 עובדים באופן טבעי, ועל כן כלל לא בטוח שיהיה צורך בפיטורי מאות עובדים - אלא בעצירה כזו או אחרת של גיוס כוח-האדם.