צפו: אסוס משיקה אולטרה בוק בישראל; המחיר - כ-5,000 ש'

אסוס השיקה היום את ה-ZENBOOK, המחשב הראשון בארץ מקטגוריית האולטרה בוקים - עיצוב דק מאוד, יכולת לעבוד במהירות, במשקל מ-1.1 ק"ג, ועם מסך בגודל 11.6 אינץ'

חברת אסוס הטיוואנית השיקה היום את דגם ה-ZENBOOK, שהוא המחשב הראשון המושק בארץ מקטגוריית האולטרה בוקים הטרייה.

ה-ZENBOOK כולל שני תתי דגמים: UX21 ו-UX31, המושקים בישראל חודש לאחר ההשקה שלהם בעולם. מדובר בדגמים דקים וקלים במיוחד, בעובי מקסימלי של 17 מ"מ ובמשקל 1.1 ק"ג. עלות הדגמים החל מ-5,000 שקל.

קטגוריית האולטרה בוקים החדשה היא סימן מסחרי של אינטל, כאשר המחשבים מגיעים בעיצוב דק מאוד - פחות מ-20 מ"מ, הם יודעים להתחיל לעבוד במהירות, הם שוקלים פחות מ-1.4 ק"ג ויש להם זמן סוללה שאמור לעבוד 5 עד 8 שעות. גם המעבדים שמפעילים אותם חזקים ולא כאלו שקיימים היום בנטבוקים. המסכים באולטרה בוקים נעים מגודל של 11 עד 15 אינץ'.

הדגמים של אסוס מגיעים עם מעבדי אינטל קור מסוג i3, i5 ו-i7. הם מצוידים בכונן SSD ובמערכת ההפעלה ווינדוס 7 הום פרימיום של מיקרוסופט. ההבדל בין שני דגמים אלו הינו גודל המסך, דגם UX21 מגיע עם מסך בגודל 11.6 אינץ' ואילו דגם UX31 מגיע עם מסך בגודל 13.3 אינץ'. כמו כן, לשני הדגמים מצלמת רשת מובנית, יציאות USB ו- HDMI. המחשב מגיע במארז העשוי מחוטי אלומיניום השזורים זה בזה, מה שלטענת החברה מקנה למחשב עמידות גבוהה לצד משקל קל. כמו כן, המחשב מצויד בטכנולוגיית Super Hybrid Engine II המאפשרת לו לעבור ממצב השהייה למצב פעולה בשתי שניות.