ערוץ החדשות MSNBC יחליף את ערוץ CNN בהוט

‎החילוף יתבצע ב-30 בנובמבר ■ הוט תעלה ערוץ חדשות נוסף - ‏EURONEWS‏

MSNBC‏, ערוץ החדשות של רשת ‏NBC‏ האמריקנית, יעלה לשידור בהוט‏‎ ‎במקום ‏CNN‏. החילוף יתבצע כבר בסוף החודש הנוכחי, ב-30 בנובמבר. כמו כן, הוט תעלה ערוץ חדשות נוסף, ‏EURONEWS‏. שני הערוצים יהיו פתוחים לכל בעלי הממירים הדיגיטליים של החברה.

‏MSNBC‏ מבית ‏NBC NEWS‏, שמיוצג בישראל על-ידי חברת ענני תקשורת, הוא ערוץ חדשות המשודר בארה"ב ובמדינות רבות בעולם. בדומה ל-‏CNN‏, גם לוח השידורים של ערוץ ‏,MSNBC‎‏ מורכב בעיקרו מעדכוני חדשות, מתוכניות פרשנויות, מראיונות, מדעות ומניתוחים עם מנחים קבועים. בנוסף, בסוף השבוע משדר הערוץ סדרות וסרטים דוקומנטריים.

‏כפי שפורסם בעבר ב"גלובס", ‏הוט‏ בחנה את החלפת ערוץ ‏CNN‏ עם תום חוזהו בסוף השנה הנוכחית, על רקע בקשתה להוריד את עלויותיו לקראת חידוש החוזה בין הצדדים. בקשה דומה קיבל הערוץ גם בסוף 2007, אז הוא נדרש להוריד את עלויותיו ב-30%, ומשהמשא-ומתן לא צלח הוא ירד מהאוויר לאחר 18 שנה. עם כניסת הרצל עוזר לתפקיד מנכ"ל הוט הוחלט לחדש את המשא-ומתן בין הצדדים, והערוץ שב לשדר.

‏פיל גריפין, נשיא ‏MSNBC‏ שיגיע במהלך החודש הבא לישראל להשקת שידורי הערוץ בישראל, אמר היום (ד'): "הקשר בין האנשים בארה"ב ובישראל הוא חזק מאד, ואנו שמחים להביא את ‏MSNBC‏ לישראל, כאשר אנו נערכים לתקופה של בחירות בארה"ב".