בריל תקים רשת למותג האופנה האיטלקי ALCOTT

המותג הפונה לצעירים מציע אופנה טרנדית במחירים זולים ■ יציע קולקציות במחירים הנמוכים ב-25% מפול אנד בר

קבוצת בריל , מפעילת הרשתות לי קופר, גלי וסולוג, מתרחבת. ל"גלובס" נודע כי הקבוצה קיבלה את הזיכיון לייבא לארץ את מותג האופנה האיטלקי ALCOTT.

מדובר במותג אופנה איטלקי הפונה לגילאים 15-30. המותג מוכר בקולקציה הצעירה והמגוונת שלו, הכוללת ביגוד הן לבנים והן לבנות, בקולקציות רחבות ובמגוון צבעים רחב. המותג זוכה להצלחה באיטליה בעיקר נוכח רמת המחירים הנמוכה שלו.

ALCOTT נוסד בשנת 1988 על-ידי קמעונאי איטלקי שהפעיל רשת חנויות מותגים. בשנת 1990 נפתחה החנות הראשונה למותג, אך הוא התפתח בעיקר במודל של "חנות בתוך חנות". בשנת 2008 החלה הקבוצה לפתוח חנויות מותג בהפעלה ישירה, ובתוך שנה היא פתחה 25 חנויות.

כיום כוללת הרשת 135 חנויות, לא כולל "חנות בתוך חנות", והיא פרצה למדינות נוספות בעולם בהסכמי זכיינות בספרד, רוסיה, צרפת, הודו והאמירויות.

בסוף הרבעון הראשון של 2012 תשיק בריל את חנויות המותג הראשונות בארץ בקניון עזריאלי בתל-אביב, דיזנגוף סנטר וקניון ממילא בירושלים. בתוך שנה תפתח הקבוצה יותר מ-7 חנויות, ולפי הערכות, בתוך 3 שנים תכלול הרשת 20-30 סניפים.

לדברי מנכ"ל בריל, יהודה אלבז, "המותג יימכר בישראל במחירים טובים. זה לא יהיה במחיר של איטליה, אבל זה לא יהיה רחוק מהמחיר. המחירים יהיו יותר נמוכים מפול אנד בר ב-25%. ג'ינס יימכר בכ-130 שקל". לדבריו, המותג יתחרה בכל מי שמוכר אופנה בישראל.

פרט לפתיחת רשת החנויות, בכוונת בריל לשלב את הביגוד העליון במותג בתוך חנויות לי קופר בישראל, וזאת כדי לחזק את רשת החנויות. לי קופר חזקה מאוד בג'ינסים, אך יש לה קולקציות מצומצמות יחסית בביגוד עליון.

"זו החלטה שלנו להביא מותגים בינלאומיים כמו כולם. כל החברות הבינלאומיות נכנסות, וזה מותג שלא רק יעמוד מולם אלא ייתן להם פייט מאוד ראוי. אנחנו יודעים שבאיטליה הוא מוכר למ"ר יותר מכל מותג בינלאומי אחר באיטליה", אומר אלבז.