הסריג הוא שחקן מרכזי בנבחרת בגדי החורף

הוא מתמזג בכל הופעה, חגיגית או יומיומית, והעונה זוכה לאינספור פרשנויות עיצוביות. איזה מהם תעדיפו ביום סגריר?

החורף כבר כאן והמדפים בחנויות עמוסים בסריגים לשעות הקרירות. העונה הסריגים קצת שונים בהשוואה לעונות קודמות: בראש ובראשונה הם קלים יחסית, תכונה שנדמה כי היא מנוגדות למה שהסוודר מסמל - בגד מוצק וכבד שמתעטפים בו כנגד הקור. בנוסף, חוטי הסריגה קלילים ואווריריים (גם אם לעתים המראה עבה ומגושם) כדי ליצור מראה אופנתי ולשמור על הפרקטיות, והם גם נלבשים אחרת. הפיכתו של הסוודר הנוח של סופי השבוע למיצג של שיק אורבני כוללת גם שימוש במסוגננים קלאסיים שאפשר ללבוש מעל חולצה מכופתרת.

פריט המפתח בקטגוריית הסריגים העונה הוא הקרדיגן, שהופך לפריט עוגן בקולקציה ובמלתחה הגברית, ומופיע במגוון מרשים של איכויות, טקסטורות וגזרות. הקרדיגן משתלב היטב עם מראה השכבות הדומיננטי של החורף הנוכחי, שבו נלבשים פריטי לבוש זה מעל זה כדי ליצור מראה דינמי ורבגוני.

את הסריגים הגבריים תמצאו בחנויות בשלל גרסאות: מצמר או מכותנה, מונוכרומטיים או צבעוניים, עם טקסטורות או בלי, עם כפתורי עץ גדולים בסגנון רטרו במראה של סבא, או עם כפתורי מתכת בסגנון המינימליסטי. ויש גם גרסאות אובר-סייז עם צווארון שאל גדול או קפוצ'ון שיתאימו לימים קרים יותר לגברים שחשקה נפשם במראה החורפי-הבוהמייני.