די מדיקל מזנקת 12%: קיבלה אישור לפטנט בארה"ב

הפטנט מגן על הטכנולוגיה החדשנית המאפשרת שילוב מדידה רציפה של רמת הגלוקוז בדם תוך פולשניות מינימלית ומשאבת אינסולין על אותה רטייה

חברת הביומד די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, מודיעה היום כי קיבלה אישור לפטנט בארה"ב שמספרו 8050729 ונושאו הוא "מכשיר למדידה רציפה של גלוקוז בנוזל גוף". מנכ"ל די מדיקל הוא אפרי ארגמן.

בעקבות ההודעה רושמת מניית החברה עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה.

פטנט זה מגן על הטכנולוגיה החדשנית המאפשרת שילוב מדידה רציפה של רמת הגלוקוז בדם תוך פולשניות מינימלית ומשאבת אינסולין על אותה רטייה. בין המאפיינים של הטכנולוגיה, היכולת לעשות שימוש בנקודת חדירה יחידה על מנת למדוד בצורה מדוייקת את רמת הגלוקוז וכן, הולכת האינסולין.

חזקיה צורי, סמנכ"ל התפעול של די מדיקל ציין "היכולת לנטר באופן מדיוק את רמת הגלוקוז ולהעביר את האינסולין בעזרת מכשיר אחד ונקודת החדרה אחת, מציג פריצת דרך בהולכה בטוחה, נוחה ובפולשניות מינימלית עבור משתמשי משאבות אינסולין. בזמן שאנו ממשיכים לפתח את קו המוצרים של החברה לקראת מסחור, חשוב מאוד שהחדשנות המוטמעת במוצרי החברה העתידיים תהיה מוגנת היטב. פטנט זה בארה"ב מחזק פעם נוספת את הקניין הרוחני הרחב של החברה".