האם שוטרי משטרת ישראל מתגוררים בבתים לא חוקיים?

בשבועיים האחרונים מעלים אזרחים לעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל תמונות של בתים לא חוקיים בהם גרים כביכול שוטרים ■ מאחורי המהלך עומדת תנועת "רגבים"

האם שוטרי משטרת ישראל מתגוררים בבתים בלתי חוקיים? בשבועיים האחרונים מעלים אזרחים מן המניין לעמוד הפייסבוק הרשמי של משטרת ישראל תמונות של בתים לא חוקיים בהם גרים כביכול שוטרים.

מאחורי המהלך עומדת תנועת "רגבים", המכנה את עצמה "תנועה חברתית-סביבתית להגנה ושמירה על אדמות הלאום". בקמפיין שעורכת התנועה, תחת הסיסמה "המלשינון המשטרתי - אוכפים את החוק גם על אנשי החוק", קוראת התנועה לאזרחים מן המניין לפרסם בדף הפייסבוק של משטרת ישראל מידע אודות שוטרים שגרים בבתים בלתי חוקיים.

"בנייה בלתי חוקית מהווה הפרה בוטה של החוק ושל שלטון החוק", נכתב באתר רגבים. "תופעה זו הפכה נפוצה ומסוכנת, אבל היא הופכת להיות חמורה הרבה יותר כשדווקא איש חוק הוא שרומס ברגל גסה את החוק. חייבים לשים סוף לתופעה שבה שוטרים הגרים במבנים בלתי חוקיים ממשכים לשרת במשטרת ישראל".

במודעה מבקשת "רגבים" מאזרחים שגרים בסמיכות או שקבלו מידע על שוטרים הגרים בבתים לא חוקיים לצלם את הבית ולהעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל, יחד עם כל הפרטים הידועים להם על הבית ועל השוטר.