פרטנר מעבירה את כל פעילות הסיבים האופטיים לסמייל

זאת, במסגרת הפרדה מלאה בין פעילויות הסלולר לבין הפעילות הקווית, שתטופל כולה בסמייל ■ סמייל תקלוט את כל מערך התמיכה בפעילות הקווית שהקימה פרטנר, והאחרונה תקלוט את כל פעילות ההנדסה של סמייל ותתפעל אותה

פרטנר מעבירה את כל פעילות הסיבים האופטיים שלה (מד-1 לשעבר) לאחריותה ולניהולה של החברה-הבת 012 סמייל. במסגרת המיזוג, מבוצעת הפרדה מלאה בין פעילויות הסלולר לבין הפעילות הקווית, שתטופל כולה בסמייל.

עוד הוחלט שסמייל תקלוט את כל מערך התמיכה בפעילות הקווית שהקימה פרטנר, והאחרונה תקלוט את כל פעילות ההנדסה של סמייל ותתפעל אותה.

אתמול (א') הודיעו החברות על העברת פעילות ההנדסה של סמייל לאחריותו של אבי ברגר, סמנכ"ל ההנדסה בפרטנר. מדובר בכ-50 עובדים שיתווספו למערך ההנדסה של ברגר.

היום (ב') הודיעו החברות על העברת פעילות הסיבים שמנוהלת על-ידי חיים בן-חמו בפרטנר לסמייל. בבעלות פרטנר רשת סיבים אופטיים לאורך כ-1,500 ק"מ ברחבי הארץ, המחברת לקוחות עסקיים ואתרי סלולר. החברות ממזגות ביניהן גם חלק גדול מפעילויות המטה ומבטלות כפילויות.

מפרטנר נמסר כי "פרטנר ו-012 סמייל מתחילות בתהליך מימוש של מיצוי סינרגיות תפעוליות לטובת פתרונות מתקדמים ללקוח בכל תחומי הפעילות. במסגרת זו, תוך הקפדה על ההפרדה המבנית, משולבים בימים אלו עובדי אגף ההנדסה של 012 בפרטנר ועובדי המכירות והשירות בתחומי הטלפוניה, התמסורת והאינטרנט במגזר העסקי של פרטנר משולבים בחברת 012 סמייל".