פיצויי הפיטורים של איווניר? כסף קטן לגולדהאר

המאמן היה אמור להרוויח העונה כ-41 אלף ש' ברוטו בלבד בחודש (500 אלף ש' בשנה); זאת לעומת 7 שחקנים של מכבי ת"א שהחזיקו בחוזים של מעל 1.5 מיליון ש'

לפחות מבחינה כלכלית, הפיטורים של מוטי איווניר לא יהוו נטל משמעותי עבור מיטש גולדהאר. מנתונים שהגיעו לידי "גלובס", עולה כי חוזהו של איווניר היה אחד מהנמוכים במכבי ת"א העונה, רחוק מאוד מהחוזים מהם נהנו הכוכבים שהביא הבעלים הקנדי למועדון.

שכרו של איווניר עמד על 500 אלף שקל ברוטו לעונה הנוכחית - ממוצע של 41 אלף שקל ברוטו בחודש. בנוסף, קיבל איווניר רכב צמוד. כפי שפורסם ב"גלובס", שבעה שחקנים במכבי ת"א מחזיקים העונה חוזים של מעל 1.5 מיליון שקל ברוטו.

מלבד חוזה הבסיס, החזיק איווניר בבונוסים הבאים: 50 אלף שקל מענק אליפות; 100 אלף שקל מענק עבור זכייה בגביע; 170 אלף שקל עלייה לצ'מפיונס ליג; 100 אלף של עלייה לשלב הבתים בליגה האירופית. בנוסף קיבל איווניר רכב מהמועדון. הבונוס היחיד שאיווניר הצליח לממש בתקופתו במכבי, היה העפלה לליגה האירופית.

היום (ג') הודיעה מכבי ת"א, כי החליטה למנות את ניר לוין למאמן זמני של קבוצת הבוגרים, עד למציאת מאמן קבוע. לוין ימשיך להיות מועסק במועדון כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. גדי כרמלי, ששימש כעוזרו של איווניר, קיבל היום מהמועדון הודעה על סיום תפקידו. כזכור, לוין היה זה שהגיע למועדון גם בעונת 2007/08, אז הוזעק מקבוצת הנוער במחזור השני של העונה, בעקבות פיטוריו של אלי כהן.

האליפות האחרונה של מכבי ת"א הושגה לפני שמונה שנים. התואר היחיד שלה בחמש העונות האחרונות היה זכייה בגביע הטוטו, ב-2009.