אלק בולדווין סירב להיפרד ממשחק של זינגה - והורד מטיסה

שחקן הקולנוע והטלוויזיה אלק בולדווין סירב להתנתק מהאינטרנט ולעצור את משחק הווידיאו החברתי המקוון "Words With Friends" לפני ההמראה - והדיילת הורידה אותו מהמטוס

השחקן אלק בולדווין, כוכב הסדרה המצליחה '30 רוק' הורד מטיסת אמריקן איירליינס מלוס אנג'לס לניו יורק לאחר שסירב להתנתק מהאינטרנט כדי להפסיק לשחק במשחק הווידיאו החברתי המקוון "Words With Friends" לפני ההמראה. השחקן בן ה-53 הודיע על התקרית בחשבון הטוויטר שלו.

"דיילת בטיסה של אמריקן הורידה אותי מהמטוס בגלל ששיחקתי Words With Friends, אבל המטוס עוד לא התחיל לזוז בכלל", כתב בולדווין אתמול (ג'). התקרית סיפקה יחסי ציבור מצוינים לזינגה, יצרנית המשחק, שמתכננת לצאת להנפקה ציבורית בקרוב מאוד.

מייקל פכטר, אנליסט בווד בוש, מסביר ש"עושה רושם שההנפקה של זינגה, שהיא יצרנית המשחקים הגדולה ביותר עבור רשתות חברתיות ובראשן פייסבוק, לא נוחלת את ההצלחה המצופה בקרב המשקיעים. ייתכן שהתקרית עם בולדווין תעלה את הפרופיל הציבורי שלה", אומר פכטר. "הבעיה של זינגה עם המשקיעים היא שמנהל השקעות ממוצע לא שמע על המשחקים שלהם, ויכול להיות שפרסום המקרה ישנה את תפיסתם", הוא מסביר.

"אלק פשוט אוהב את המשחק"

זינגה עצמה הגיבה לציוץ של בולדווין בציוץ משל עצמה, בו נכתב "תנו לאלק לשחק". המשחק Words With Friends הוא המשחק השישי במידת הפופולריות שלו מבין המשחקים מתוצרת זינגה. מדובר בגרסה מקוונת למשחק הפופולרי 'שבץ נא'.

"אלק פשוט אוהב את המשחק הזה והוא היה מוכן לרדת מהמטוס כדי להמשיך ולשחק בו", אמר מת'יו הילציק, דובר מטעמו של בולדווין. חברת התעופה אמריקן איירליינס מסרה בתגובה כי היא חוקרת את התקרית.