חזק בנישה: אתר BigDeal משיק קופונים ייעודים להורים ולתינוקות

מדובר בחלק ממגמה מתמשכת, לצד הקמת אתר קופונים לקהל הערבי, הקמת קגטוריה ייעודית לנופש בגרופון ורכישת אתר הדילים "אמא לייק" ע"י באליגם

תחומי הנישה בשוק הקופונים הישראלי ממשיכים להתחזק: אתר הקופונים BigDeal מבית ynet השיק קטגוריה חדשה של דילים בתחום ההורות והתינוקות תחת השם "מיני דיל".

האזור החדש יציע מגוון קופונים ומוצרים להורים, לילדים ולפעוטות, כשהגישה תיעשה ישירות מעמוד הבית של BigDeal. באגף החדש באתר יוצעו משחקים, אביזרים, ביגוד ועוד.

לדברי סמנכ"ל השיווק של ynet, ערן הוכמן, "'מיני דיל' נולד מתוך חשיבה על מתן ערך מוסף ללקוחות ולגולשים שלנו, המחפשים ליהנות ממחיר נמוך, שירות איכותי ומגוון רחב של מוצרים".

הכניסה של BigDeal לתחום נוסף היא חלק ממגמה הולכת וגדלה לאחרונה בשוק הקופונים הישראלי, במסגרתו האתרים מנסים לפנות לקהלי נישה כמנוע צמיחה ייחודי. בין המהלכים שבוצעו לאחרונה החליט אתר באליגם לרכוש באוגוסט השנה את אתר הקופונים לאימהות "אמא לייק", לצד ההחלטה של גרופון ללכת בעקבות החברה-האם מארה"ב ולהשיק בחודש שעבר קטגוריה ייעודית של קופונים לתחום התיירות והנופש. מהלכים אלה באים לצד עלייתו לאחרונה של אתר קופונים לקהל הערבי בשם "אחלה דיל".

בתעשייה המקומית מציינים כי צפויים בהמשך מהלכים נוספים שפונים לקהלי נישה, וזאת לצד התייצבות של השוק, כשבתחילת השנה ראה עלייה ניכרת במספר האתרים, ועם סיומה נסגרים לא מעט מהם, לצד רכישות ומיזוגים.

לצד הכניסה של אתר BigDeal לתחום ההורות והתינוקות, הנהלת האתר הודיעה השבוע כי האתר יוצא מאתגרי האגריגציה והעביר בקשה בנושא למנהלי האתרים הרלבנטיים כדי להסיר מרשימת הדילים שלהם את העסקאות של BigDeal.

ב-BigDeal מסבירים את המהלך בכך שהאתר אינו רואה עוד צורך בעזרה והפניה מאתרים חיצוניים, לצד אי שביעות-רצון ההנהלה מהמתרחש באתרי האגריגציה, בהם מופיעים אתרי קופונים קטנים במיוחד, שמציגים דילים בהנחות לא משמעותיות ומוצרים שברובם אינם אטרקטיביים.

עוד ציינו ב-BigDeal כי חלק מהאתרים הללו אינם מספקים את המוצרים להם התחייבו, ובכך יוצרים נזקים תדמיתיים ומסחריים לאתרי הדילים. זאת, לצד העלויות הגבוהות שדורשים אתרי האגריגציה מאתרי הקופונים בעבור הצגת העסקאות שלהם באתר.

יש לציין כי בעבר ביקשו גרופון ובאליגם להיות מוסרים מאתרי האגריגציה. לדברי הוכמן, "זיהינו כי ההופעה באתרי האגריגציה במודל העבודה הקיים כיום לא יכול להמשיך לעבוד, ולפיכך ביקשנו ממנהלי האתרים בשלב זה להסיר את BigDeal מאתריהם. אנחנו מודים להם על כל הפעילות המשותפת עד לשלב זה".