היום: שימוע לאריה שקד לפני השעיה מרשות השידור

המשטרה הודיעה בחודש שעבר כי קיימת תשתית ראייתית נגד שקד, מנהל קול ישראל לשעבר, בנוגע לעבירות של פגיעה בפרטיות והוצאת מסמך ממשמורת

מנהל קול ישראל לשעבר, אריה שקד, יגיע היום (ה') למשרדי רשות השידור בתל-אביב יחד עם עו"ד ציון אמיר, לצורך שימוע לפני השעייתו. השימוע ייערך בפני חברי הוועד המנהל בשעה 15:00.

משטרת ישראל הודיעה בחודש שעבר כי קיימת תשתית ראייתית נגד מנהל קול ישראל לשעבר, אריה שקד, בנוגע לעבירות פליליות של פגיעה בפרטיות ועבירה של הוצאת מסמך ממשמורת. זאת בעקבות תלונה שהוגשה על-ידי מנכ"ל רשות השידור יוני בן-מנחם על כך שבמהלך כתבה ששודרה ביולי השנה ב"אולפן שישי" של ערוץ 2, שעסקה בהליכי מינוי לא תקינים לכאורה ברשות השידור, פורסמו הערכת מכון פילת אודותיו - מסמך סודי המכיל הערכות מקצועיות אודות יכולותיו של בן-מנחם.

בעקבות זאת החלה חקירה נגד שקד על 3 עבירות לכאורה של פגיעה בפרטיות, עבירה על איסור לשון הרע וכן על ניסיון לכאורה להטות מכרז.

ממצאי החקירה העלו כי שקד הפיץ את הדוח לעיתונאים. שקד לא הכחיש כי עשה כך. כפי שפורסם ב"גלובס", ממצאי מכון פילת בנוגע ליוני בן-מנחם כבר פורסמו בעבר בעיתונות ב-2003.