נבחר ועד מנהל חדש לוועדה למדידת הרייטינג באינטרנט

במסגרת הסכם הרוטציה שבין משרדי הפרסום והאתרים החברים בוועדה, בכל שנה נבחר יו"ר מצד אחר של התעשייה ■ ב-2012 תכהן מירב שיפמן ממאקו כיו"ר הוועדה

תוצאות מדידת אתרי האינטרנט בישראל עדיין לא יצאה לדרך, אך בישיבה של הוועדה למדידת הרייטינג באינטרנט, שנערכה הערב (ה'), נבחר ועד מנהל חדש, עם סיום תקופת הכהונה בת השנה של הוועד המנהל הקודם.

במסגרת הסכם הרוטציה שבין משרדי הפרסום ואתרי האינטרנט החברים בוועדה, בכל שנה נבחר יו"ר מצד אחר של התעשייה. בעוד שב-2011 חלקו את תקופת הכהונה גיא שמחון (פובליסיס) ואמיר וייס (מקאן אריקסון), ב-2012 תכהן מירב שיפמן (מאקו) בתור יו"ר הוועדה. את הוועדה מנהל שגיא סטוניס.

שיפמן הייתה חברת הוועד המנהל גם בקדנציה היוצאת, ולאור העובדה שתקנון הוועדה אינו מונע המשכיות בכהונה כחבר בוועד, שיפמן תמשיך לכהן כחברה גם בשנה הקרובה. כן ימשיך לכהן כחבר בוועדה גיא אלון אליאב (MASA/נענע10).

שני נציגים נוספים לאתרי האינטרנט בוועד המנהל יהיו שי מגל (ynet), שישמש כממלא מקומה של שיפמן, וכן דודו בוקר (וואלה). בצד של משרדי הפרסום נשארו אותם הנציגים בוועד המנהל - וויס ושמחון, לצידם של גלית מסורי (TMF) ותימור בראון (d-say).

בישיבה היום לקחו חלק גם פיליפ פייזניסקי, סגן נשיא בכיר בחברת גמיוז הפולנית, שנציגתה הישראלית מנהלת את המדידה בישראל על-ידי הנציג הישראלי ארז בהט ובשיתוף עם מכון מרקט ווטש של אבינועם ברוג; וכן מנהל הפעילות של גמיוז בדנמרק, שהשוק בה דומה באופיו לשוק האינטרנט הישראלי ואף הצליח לרשום הישג ולעקוף את ההכנסות מפרסום בטלוויזיה.