ההמלצות החמות: 8 מניות של חברות עם מאזנים חזקים

באתר Kapitall התפרסמה כתבה על 8 מניות של חברות במדד הדאו ג'ונס שיש להן מקורות טובים מאוד של רווחיות, בעלות מאזנים חזקים ובמגמת שיפור

הטלטלות בשווקים נמשכות "באדיבות" מנהיגי גוש האירו שמתקשים להגיע להבנות והסכמות, ואם הם כבר מגיעים לכאלה, היישום שלהם לוקח הרבה מאוד זמן. ובינתיים אי הוודאות הגבוהה נמשכת וכנראה תימשך גם בשבועות הקרובים.

שבוע המסחר בוול סטריט ייפתח לאחר שבשבוע הקודם איבדו המדדים המובילים גובה למרות נתוני מאקרו כלכלה טובים יחסית שהתפרסמו בארה"ב. למרות הירידה במדדים יש מנהלי השקעות בניו-יורק שעדיין מצפים לראלי המאפיין באופן מסורתי את סוף השנה, אך על התקווה הזו עשוי להמשיך להכביד כאמור משבר החוב באירופה שלא מש מסדר היום.

בכל אופן, המצב הנוכחי יוצר כמובן גם הזדמנויות השקעה לטווח הארוך. באתר Kapitall התפרסמה כתבה על 8 מניות של חברות במדד הדאו ג'ונס שיש להן מקורות טובים מאוד של רווחיות, בעלות מאזנים חזקים ובמגמת שיפור.

1. מרק . ענקית התרופות נסחרת כיום בשווי שוק של כ-110 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-11% בשלושת החודשים האחרונים. מהמאזן עולה כי היחס המהיר של החברה אומר על 1.68 והיחס השוטף על 2.06. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-4.6%.

2. פייזר . חברת התרופות נסחרת כיום בשווי שוק של כ-162 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-16% בשלושת החודשים האחרונים. מהמאזן עולה כי היחס המהיר של החברה אומר על 1.95 והיחס השוטף על 2.25. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-4.2%.

3. אלקואה . ענקית האלומיניום נסחרת כיום בשווי שוק של כ-9.4 מיליארד דולר לאחר צניחה של כ-26% בשלושת החודשים האחרונים. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-1.4%.

4. שברון . ענקית האנרגיה נסחרת כיום בשווי שוק של כ-201 מיליארד דולר לאחר עלייה של 1.3% בשלושת החודשים האחרונים. מהמאזן עולה כי היחס המהיר של החברה אומר על 1.45 והיחס השוטף על 1.64. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-3.2%.

5. ג'נרל אלקטריק . החברה נסחרת כיום בשווי שוק של כ-180 מיליארד דולר לאחר עלייה של 4.2% בשלושת החודשים האחרונים. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-4%.

6. קראפט . ענקית המזון נסחרת כיום בשווי שוק של כ-64 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-14% בשנה האחרונה. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-3.2%.

7. יונייטד טכנולוג'יקס . החברה נסחרת כיום בשווי שוק של כ-65 מיליארד דולר לאחר ירידה של כ-4.1% בשלושת החודשים האחרונים. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-2.6%.

8. קטרפילר . החברה נסחרת כיום בשווי שוק של כ-56 מיליארד דולר לאחר עלייה של 1.5% בשלושת החודשים האחרונים. תשואת הדיבידנד עומדת כיום על כ-2.1%.