אפריקה ישראל-מגורים: "התאוששות במכירות הדירות למגורים"

החברה מכרה בחודש נובמבר כ-13 דירות בשכונת לב סביונים בפתח תקוה ■ דירת 4 חדרים בשטח של 106 מ"ר עם מרפסת בגודל של 11 מ"ר נמכרה במחיר של כ-1.4 מיליון שקל

"לאחרונה עדה החברה להתעוררות גוברת בקרב רוכשים פוטנציאלים המרבים לפקוד את משרדי המכירות בפרויקטים השונים ברחבי הארץ תוך, שהם מגלים עניין רב ברכישת דירה", כך אמר היום (ג') אייל חכם, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת אפריקה ישראל -מגורים.

דבריו של חכם נאמרו על רקע מכירה של 13 דירות בשכונת לב הסביונים שבאם המושבות בפתח תקוה, שבבעלות אפריקה מגורים ואלעד ישראל, במהלך חודש נובמבר, כאשר היקף המכירות עמד על כ-21 מיליון שקל.

חכם הוסיף ואמר שבשלושה חודשים האחרונים הוא יכול להצביע על שינוי כיוון מסויים בביקושים לדירות של אפריקה. שינוי המגמה מתבטא מבחינתו במספר המבקרים שהגיעו לפרוייקטים של החברה כדי לבחון את האפשרות של רכישת דירה.

כך למשל בחודש אוקטובר האחרון מספר המבקרים עמד על כ-150 ובחודש דצמבר מספרם עלה ל-250 שינוי מגמה בשוק הדיור שכן השוק יוצא מאותם שלושה חודשים של ירידה בביקושים ובריכישות. "הביקוש קיים וניתן לתרגם אותו למכירות", אמר חכם. "למרות שניתן להצביע על מגמה חיובית באפריקה אני לא יודע עם אפשר להשליך זאת על השוק כולו".

מנתוני המכירות עולה כי דירת 4 חדרים בשטח של 106 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת בקומה 7 נמכרה במחיר של 1.4 מיליון שקל. דירת 5 חדרים בשטח של 130 מ"ר + 13 מרפסת קומה 8 נמכרה במחיר של 1.6 מיליון שקל. דירת דופלקס 5 חדרים בשטח של 158 מ"ר + 68 מ"ר מרפסת נמכרה במחיר של 2.2 מיליון שקל.