הכרטיס החכם של פרסונל איי. די ישמש קבלנים בהגשת תוכניות

הכרטיס החכם ישולב גם במערכות משרד הפנים

הכרטיס החכם של פרסונל איי. די ישמש גם את ציבור הקבלנים בהגשת תוכניות בניה למשרד הפנים. הכרטיס החכם ישולב גם במערכות משרד הפנים. מערכת חדשה של משרד הפנים תאפשר לקבלנים ולציבור המתכננים והאדריכלים להגיש תוכניות בניה באמצעות האינטרנט.

הגשת התוכניות תתאפשר באמצעות כרטיס חכם המאפשר זיהוי וחתימה מרחוק והקבלנים שיצטיידו בכרטיס כזה יוכלו להגיש את תוכניות הבניה למשרד הפנים בלחיצת כפתור מהבית.

גדעון רצר מנכ"ל חברת פרסונל איי.די, ספקית הכרטיסים החכמים ציין כי: "אנו מברכים על כל מגזר המצטרף לציבור המשתמשים בכרטיס החכם. השימוש בכרטיס חכם יאפשר מעתה גם למגזר הבניה ליהנות מצמצום זמני תהליכים ובירוקרטיה מסובכת. אנו מעריכים כי מדובר במגזר גדול של קבלנים, אדריכלים ומתכננים, שיצטיידו בכרטיס החכם".

המערכת החדשה שפותחה על ידי חברת מלם מערכות שולבה במערכות המידע הקיימות במשרד הפנים במטרה לייעל את תהליכי התכנון והבניה לכל הגורמים העוסקים בכך, על ידי תמיכה בנוהל מבא"ת (מבנה אחיד לתוכנית) ועל ידי אפשרות להגשת תוכניות מרחוק.

התוכניות נקלטות כולן באופן דיגיטלי לחלוטין.

הכרטיס החכם של פרסונל איי.די מאפשר חתימה אלקטרונית מרחוק ונמצא בשימוש בקרב החברות ובעלי העסקים לצורך הדיווחים השוטפים למע"מ ובארגונים נוספים, כגון עובדי המכס, הנמלים ועוד כחלק מתהליכי העבודה השוטפים.