פרסונליזציה

כתבות אחרונות

 
מימין, בכיוון השעון: שמפו פינוק, טובלרון ובמבה / צילומים: סטודיו אסם, סטודיו 0304, יחצ

במבה עם תמונת חתן-כלה ושירי רוק במקלחת: השיווק הפרסונלי העכשווי

בתקופה שבה השפה השיווקית השלטת מבוססת על "כולנו יחד", צצים כמה מהלכים מבוססי התאמה אישית במטרה למשוך את תשומת-הלב • הכלים הטכנולוגיים החדשים מאפשרים לשכלל את הפנייה לצרכנים, אך במקביל עולה שאלת השמירה על הפרטיות

שירה ספיר 30.09.2024
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
ניצן מקל / צילום: eBay

הישראלי הבכיר באיביי: "ה־AI מאפשרת למוכרים להפיק הרבה יותר בפחות זמן"

ניצן מקל, שמכהן כראש תחום הבינה המלאכותית בענקית הסחר המקוון איביי, מאמין כי הרשתות החברתיות משפיעות על המגמות השיווקיות יותר מהנהוג לחשוב • בראיון לגלובס הוא מסביר מה למד מהן, ולמה עתיד האיקומרס טמון בחוויות התנסות מוקדמת ובמכירה מותאמת אישית

שירה ספיר 27.06.2023
סדרניות מזון בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

מה הקשר בין תזונה מותאמת אישית לבין ביטוח?

דוגמה למודלים חדשים בביטוח מגיעה גם מעולמות הפרסונליזציה בתזונה • ליהיא סגל, מנכ"לית ומייסדת DayTwo, מסבירה איך המודל יכול לחסוך כסף גם לחברת הביטוח, וגם למבוטח האזינו

ד"ר אושי שהם-קראוס 02.06.2021
רכישה מקוונת. מידע מייצר מכירה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

איך אתרי e-Commerce משתמשים בדאטה ופרסונליזציה כדי להגביר מכירה?

אתרי הסחר המקוון משגשגים בתקופת הקורונה • למרות זאת, התחרות גדולה וכדי למכור ברשת צריך הרבה יותר מנוכחות • נדרש לשם כך לעשות שימוש נכון באסטרגיות שיווק מגוונות ובטכנולוגיות מתקדמות • אוריאל מצליח, מנכ"ל חברת Salexpress, המתמחה בשירותי מסחר אלקטרוני: "כל אחד יכול לעבוד כמו האתרים הגדולים"

נתן סטולרו 24.08.2020

באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר?

מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

עמרי זרחוביץ' וקרן קירש 23.06.2020
סניף של מקדונלד'ס/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

בכיר במקדונלד'ס מספר על רכישת הסטארט-אפ הישראלי: "דינמיק יילד תשפר את היעילות שלנו"

ענקית המזון המהיר רכשה את החברה הישראלית לפני כחודשיים תמורת 300 מיליון דולר • דניאל הנרי, מנהל מערכות המידע (CIO) של מקדונלד'ס: "לקוחות מצפים מאיתנו לחוויה אישית. אנחנו מרוצים מהיכולת של דינמיק יילד לעבד מידע רב ולתת המלצות בזמן אמת"

וול סטריט ג'ורנל 16.05.2019
יצרנית המשקאות גטורייד פיתחה משקאות מותאמים אישית /  צילום: רויטרס

על בסיס הזיעה, תווי הפנים או ה-DNA שלכם: כך תתאים עבורכם הטכנולוגיה את מוצרי העתיד

אחרי שנטפליקס התאימה לצופים תכנים באופן אישי, וחוקרים החלו לפתח תרופות מותאמות גנטית, פיתוחים טכנולוגיים חדשים משנים גם את עולם הצריכה • פפסיקו מפתחת משקאות על בסיס הרכב הזיעה, פרוקטר אנד גמבל מתאימה מוצרי טיפוח לפנים באמצעות מצלמות סלולר, וערכות ביתיות לבדיקת DNA משפיעות על תוכניות הכושר

וול סטריט ג'ורנל 22.04.2019
כיתת לימוד / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הטכנולוגיה תסייע למטרה החשובה של פרסונליזציה בחינוך

מערכת החינוך חייבת להתחבר למגמה של התאמת מוצרים ושירותים למשתמש

מירב זרביב 15.02.2018
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

טאבולה רוכשת את החברה הישראלית קומרס סיינסס

commerce sciences היא בחברה שמשתמשת בטכנולוגיות שמנתחות ולומדות התנהגות גולשים באתרי קניות כדי לשפר את הסיכוי שיבצעו רכישה

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2017
אולימפיאדת ריו / צילומים: רויטרס ו– Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

טאבולה תטמיע המלצות תוכן פרסונליות באתר ערוץ הספורט

בערוץ הספורט מקווים כי הטכנולוגיה של טאבולה תאפשר להם לזהות גולשים הנוהגים לצפות בתכני וידאו, כדי להגיש להם תכני וידאו נוספים בימי האולימפיאדה ובכלל

שירות גלובס 14.08.2016

הכרטיס החכם של פרסונל איי. די ישמש קבלנים בהגשת תוכניות

הכרטיס החכם ישולב גם במערכות משרד הפנים

שירות גלובס 20.12.2011

חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?

לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו

עדי יופה 18.04.2011

חוות לחיפוש מידע

במידע שמספקים מנועי החיפוש לא מפותח המרכיב החברתי שהוא המוביל בפרסונליזציה

שמחה סיגן 15.12.2010

פטנט נוסף של נטקס אושר בארה"ב - המניה מזנקת בכ-10%

הפטנט עוסק בתחום הפרסונליזציה באינטרנט, תוך התאמת פורמט עמוד אינטרנט לנתוני גולש

שירה חורש 22.09.2009

   1   

   נמצאו 16 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1