ACC תרצה גרנות מציגים: קמפיינים בעניין מצב הדמוקרטיה

המכללה לתקשורת ולפרסום ACC תקיים בשבוע הבא את תערוכת סיום לימודי הקופירייטינג, שתעסוק בנושא "מניפים דגל שחור - הדמוקרטיה הישראלית בסכנה"

המכללה לתקשורת ולפרסום ACC תרצה גרנות תקיים בשבוע הבא את תערוכת סיום תוכנית לימודי הקופירייטינג, שתעסוק בנושא "מניפים דגל שחור - הדמוקרטיה הישראלית בסכנה".

התערוכה תתקיים ביום א', 25 בדצמבר, בגלריית דניאל בשד' רוטשילד 27, תל-אביב.

הדרת נשים / מאת: לילך ווקנין
 הדרת נשים / מאת: לילך ווקנין

הבוגרים יציגו בתערוכה קמפיינים פרסומיים שיכללו מודעות, סטיקרים ומדיות נוספות, בנושא החקיקה המגבילה את חופש העיתונות, חופש הביטוי והדרת נשים מהמרחב הציבורי.

בתערוכה ישתתפו ויישאו דברים ד"ר אריק כרמון, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, ויוסי בר-מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים.

הדרת נשים / מאת: חן אלמוג
 הדרת נשים / מאת: חן אלמוג

הקמפיינים שיוצגו בתערוכה ייבחנו על-ידי בכירים מעולם הפרסום ומעצבי דעת קהל, שיבחרו את 3 הקמפיינים הטובים ביותר ואת קמפיין חביב הקהל. כל הקמפיינים שיוצגו יועמדו לרשות גופים שיבקשו לעשות בהם שימוש עתידי כחומר הסברתי או פרסומי.

הדרת נשים / מאת: עומר צור
 הדרת נשים / מאת: עומר צור

מיכאל גורי, סמנכ"ל תוכן והמנהל המקצועי של מכללת ACC תרצה גרנות: "לפני שאנחנו פרסומאים, אנחנו בני אדם ואזרחים, ובאמצעות נושא התערוכה ומגוון העבודות של בוגרי ACC אנחנו מבטאים את החשש שלנו מפגיעה בערכיה של ישראל כמדינה נאורה, ליברלית ושוויונית.

"חופש הביטוי, חופש העיתונות ויחס שווה לנשים הם נשמת אפו של ענף הפרסום, ואני לא רוצה לספר לילדיי שבזמן שהדמוקרטיה הישראלית הותקפה, הייתי עסוק בלמכור עוד מוצר.

"אני קורא לכל אנשי ענף הפרסום להשתמש בעוצמה העומדת לרשותם, בכדי הוקיע את תופעת הדרת הנשים מהמרחב הציבורי, וכדי לתמוך בקול ברור וצלול בעיתונות חופשית, מגוונת ואמיצה בישראל".