סמסונג לא תעדכן את הגלקסי S בגרסת "קסטה" של אנדרואיד

סמסונג גם לא תעדכן את הטאבלט גלקסי טאב 7.0 בגרסת האנדרואיד החדשה - 4.0 (אייס סקרים סנדוויץ' ■ צפו במכשירים שכן יעודכנו

חברת סמסונג הודיעה כי לא תעדכן את מכשיר הסמסונג גלקסי S בגרסת האנדרואיד החדשה - 4.0 (אייס סקרים סנדוויץ', ובעברית קסטה), וכן לא תעדכן גם את הטאבלט גלקסי טאב 7.0. המכשירים שכן יעודכנו הם: גלקסי Note, גלקסי S2, גלקסי טאב 10.1 אינץ' ו-8.9 אינץ'. המכשירים הללו יעודכנו בגרסה 4.0 של מערכת ההפעלה אנדרואיד ברבעון הראשון של 2012.

הסיבה שהגלקסי S לא יקבל עדכון נעוצה במעטפת שסמסונג מלבישה על מכשירי האנדרואיד שלה - ה-TouchWiz. לדברי החברה, החומרה של מכשירים אלה לא יאפשרו עדכון לגרסה החדשה. עם זאת, הדגם נקסוס S, שלו חומרה זהה לגלקסי S ומיוצר על-ידי סמסונג, כן יקבל את העדכון. הסיבה היא שסדרת מכשירי הנקסוס לא כוללת תוספות כמו TouchWiz על-ידי היצרנים של המכשירים הללו.

אנדרואיד 4.0 היא הגרסה הראשונה של גוגל שמותאמת גם לסמארטפונים וגם לטאבלטים. היא מציעה שינוי בממשק המשתמש, עם שיפורים בראוטר, שמאפשר חיבור של מכשירים אחרים באינטרנט האלחוטי, וביכולת ריבוי המשימות (מולטי טאסקינג). מלבד זה, יכולות התוכנה במצלמה שופרו וכעת ניתן מצב צילום פנורמי ואפשרות להוספת רקעים שונים לתמונות. חידוש אחר הוא מנגנון לפתיחת נעילת הטלפון באמצעות זיהוי פנים של האדם (Face Unlock).