מגדל רוכשת 50% ממתחם נייס ברעננה תמורת 106 מ' ש'

חברת מגדל רכשה את כל זכויותיה של אלקטרה נדל"ן במתחם ■ מדובר על פרויקט בשטח של 18,500 מ"ר הקרוב לכביש 4 ■ מרבית שטח הפרוייקט מושכר לחברת נייס

חברת אלקטרה נדל"ן , שבשליטת גרשון זלקינד ובניהולו של שי וינברג, מכרה לחברת הביטוח מגדל את חלקה (50%) באגף המזרחי של פרויקט המשרדים ‏ITech Park‏ באזור התעשייה רעננה צפון, המושכר ברובו לחברת הטכנולוגיה נייס , תמורת 106.4 מיליון שקל.

‏זאת, מספר חודשים לאחר שמגדל רכשה מחצית מהאגף המערבי של הפרויקט, בו היא שותפה כעת עם החברות רוגובין ותדהר. כעת רכשה מגדל מחצית מהחלק המזרחי של הפרויקט מידי אלקטרה נדל"ן, ששטחו 18,500 מ"ר, קרוב לכביש 4. גם המחצית השנייה של חלק זה הוא בבעלות החברות רוגובין ותדהר.

‏מחברת אלקטרה נדל"ן נמסר כי היות שלא קיים חוב כלשהו כנגד הנכס הנמכר, תיהנה החברה מעודף תזרימי ברוטו, לפני תשלומי מסים, בסך 106 מיליון שקל בעקבות השלמת העסקה. בנוסף תרשום אלקטרה נדל"ן רווח הון בסך כ-4 מיליון שקל.

‏מרבית שטחיו של חלק זה של הפרויקט מושכרים, כאמור, לחברת הטכנולוגיה נייס לתקופה של 10-12 שנה. שטחו של כלל פרויקט ‏ITech Park‏ הוא כ-40 אלף מ"ר והוא מורכב מארבעה בניינים, אולם עד סוף השנה הבאה הוא צפוי לכלול 60 אלף מ"ר בשישה מבנים.

‏מכירת הנכס למגדל בוצעה לפי תשואה של 7.3% ואת אלקטרה נדל"ן ייצג בעסקה עו"ד זיו לב.

‏לדברי וינברג, "אנחנו ממשיכים לפעול ליישום האסטרטגיה שלנו למימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם, כשבמקביל אנחנו פועלים להשבחת נכסים שיש מקום לפתחם כדי להציף ערך לחברה".

‏ממגדל נמסר בתגובה: "במסגרת השבחת נכסי העמיתים רוכשת מגדל את הנכס, שמצטיין באיכותו הגבוהה ושרובו המכריע מושכר לשוכר איכותי לתקופה של למעלה מ-10 שנים".