רימון הלם הושלך לעבר ביתו של אלי טביב בצפון תל-אביב

אין נפגעים מהשלכת הרימון על ביתו של בעלי הפועל ת"א בכדורגל; המשטרה פתחה בחקירה, נבדק חשד כי לאוהדי הקבוצה יש חלק; טביב: "חציית קו אדום"

האם הסכסוך בין אוהדי הפועל תל אביב בכדורגל לבין הבעלים של הקבוצה, איש העסקים אלי טביב, חוצה קו אדום?

אלמונים השליכו היום (ג') לפנות בוקר, סמוך לשעה 3:00, רימון הלם לעבר ביתו של טביב בשכונת נאות אפקה בצפון תל אביב. טביב עצמו התעורר מהרעש החזק, יצא החוצה, הבין מה התרחש והתקשר מיד למשטרה. איש לא נפגע כתוצאה מזריקת הרימון. כוחות משטרה גדולים הוזעקו אל זירת האירוע, סגרו את הבית ופתחו בחקירה.

בשלב זה, במשטרה מדגישים כי כל כיווני החקירה נבדקים, הן הספורטיבי והן הפלילי. עם זאת, החוקרים צפויים להתמקד בסכסוך שעלה לכותרות בחודשים האחרונים בין חלק מאוהדי הפועל ת"א ובין טביב, על רקע אי-הסכמות בניהול הקבוצה.

טביב הפך בקיץ האחרון לבעלים היחיד של הפועל תל אביב, לאחר שרכש עבור 5 מיליון שקלים את 50 האחוזים במועדון שהחזיק מוני הראל, שותפו לשעבר בבעלות. מאז, ספג טביב ביקורת רבה מצד חלק מאוהדי המועדון על טיב הניהול שלו.

היחסים בין חלק מהאוהדים לטביב החריפו בשבת האחרונה, לאחר שנאסר על האוהדים, לטענתם, להכניס שלט למשחק ליגה של הפועל מול בני יהודה.

אלי טביב מסר היום, באמצעות דובר הפועל תל אביב, את הדברים הבאים: "עולם הכדורגל הישראלי הגיע לשפל הגדול ביותר שלו. מהיום הראשון שהגעתי להפועל, יש יד מכוונת המסיתה נגדי. באתי להפועל באהבה גדולה ומתוך כוונה לתרום לקהילה, ושום דבר לא יעצור אותי בדרכי זאת! זוהי חציית קו אדום של קומץ אנשים מוסתים, וכולי תקווה שמשטרת ישראל תפטל בחומרה ותמצא את האשמים".