צפו: אתר Flix מסכם שנה - 10 הסרטונים הנצפים ביותר

אתר שיתוף סרטוני הווידיאו מבית תפוז מסכם את 2011 ■ עשרת הסרטונים דורגו על-פי שקלול של מספר הצפיות, הדירוגים ובחירת העורכים ■ צפו: מי הגיע למקום הראשון?

אתר שיתוף סרטוני הווידיאו Flix מבית תפוז מסכם את 2011 עם עשרת הסרטונים הנצפים ביותר. עשרת הסרטונים דורגו על-פי שקלול של מספר הצפיות, הדירוגים ובחירת העורכים.

אל המקום הראשון הגיע פרק במיני סדרת האינטרנט של Flix הנקראת "חתולונובלה", שלוקחת צילומי חתולים שונים מהאינטרנט ומוסיפה להם דיבובים משעשעים ומצחיקים. הפרק המוביל, שזכה ל-84 אלף צפיות, היה "בבר גיבור מלחמה".

במקום השני נמצא הסרטון "תינוקות תאומים מדברים ביניהם", שמציג זוג תינוקות שצועקים אחד על השני הברות לא ברורות, אך נראה כאילו הם מבינים זה את זה. הסרטון זכה לפופולריות גם ביו-טיוב והגיע למקום השלישי בדירוג הסרטונים הנצפים ביותר בישראל ב-2011.

אל המקום השלישי בדירוג של Flix הגיע סרטון מדובר נוסף שרץ ברשת בתחילת השנה ומראה כיצד אורית פוקס, האישה והתופעה, משתעשעת עם נחש עד שהוא נושך אותה בחזה. הסרטון הוא חלק מתוכניתו של שמוליק טיאר "חצי דקה" ברדיו תל אביב.

אל המקום הרביעי הגיעה הנשיקה המלכותית בחתונה המדוברת של השנה בין הנסיך וויליאם לבין קייט מידלטון. נשיקה קצרה ורשמית משהו, אבל כזו שהניבה אלפי מחיאות כפיים בקהל.

את החמישייה הראשונה סוגר הזמר עומר אדם בקליפ מיוחד לשיר שלו "הופה" שזכה, כמו לא מעט שירים אחרים ברשת, לטיפול מיוחד שנקרא "קליפ מילולי". במסגרת קליפ זה, הוספו בעריכה כתוביות משעשעות שמתכתבות עם הנראה בקליפ עצמו. בהחלט תשובה הולמת לקליפ קצת מוזר, שמשלב סצנות מיותר מדי מקומות לא ממש קשורים.

את העשירייה הראשונה של הסרטונים המובילים ב-2011 באתר Flix ניתן לראות בסרטון הערוך למעלה, שמציג גם לינקים נפרדים לכל סרטון. על-פי נתוני גוגל טרנדס, בחודש נובמבר גלשו לאתר Flix כ-30 אלף גולשים שונים ביום.