דן חסכן לוקח את בנק הפועלים לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל"שטוחים" של אסם, שחזרה לסבב נוסף - הכי אהובה

הפרסומת של בנק הפועלים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות המובילות, העומד על 11.7%. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, השבוע הושקעו בפרסומת 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת של אסם לחטיף "שטוחים", באמצעות גלר-נסיס-פובליסיס, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע בדירוג. שיעורי האהדה של הפרסומת נמוכים בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 23.8%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בפרסומת זו הושקעו השבוע 401 אלף דולר בלבד במחירי מחירון.

הפרסומת עם השפה החדשה של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על-פי יפעת בקרת פרסום על כ-1.76 מיליון דולר. מדובר בעלייה מסוימת בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר, אז הייתה זאת הפרסומת של סלקום, והושקעו בה כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת לבנק יהב, באמצעות דרורי-שלומי-שקד, שבה מככבת גיבורת סדרת הטלוויזיה "מעושרות", טלי ריקליס, לא מצליחה בשלב זה לשחזר את הצלחת הפרסומות של הבנק מהסבב הקודם. למרות הבאזז התקשורתי של התוכנית והכתבות שקדמו לשידור הפרסומת, שעסקו בסכסוך בין ריקליס לבין "מעושרת" אחרת, ניקול ראידמן, שאמורה הייתה במקור לככב בפרסומת - היא מתברגת לטבלאות, אך רושמת שיעורי זכירה של 4.9% ושיעורי אהדה של 3.7% בלבד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 391 בהשוואה ל-393 בשבוע שעבר.

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נשאר אף הוא דומה ועומד על כ-36.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-36.6 מיליון דולר בשבוע שעבר.

הפרסומות הזכורות והאהובות 29 דצמבר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 29 דצמבר

השקעה בפרסומת
 השקעה בפרסומת