קולפלנט: החברה הבת גייסה מטופלים לניסוי קליני

קולפלנט אחזקות הודיעה שהחברה הבת בבעלולתה גייסה שני מטופלים ראשונים במסגרת ניסוי קליני ■ מטרת הניסוי: הוכחת בטיחות הטיפול של חבישת VergenixWD™

קולפלנט אחזקות הודיעה היום (ד') כי החברה הבת בבעלותה המלאה, קולפלנט, גייסה שני מטופלים ראשונים במסגרת ניסוי קליני שהיא מבצעת, ומטרתו להוכיח את בטיחות הטיפול של חבישת VergenixWD™, המבוססת על קולגן רקומביננטי שמייצרת קולפלנט

קולפלנט הבת, המפתחת מוצרים ופתרונות רפואיים מבוססי קולגן אנושי המיוצר בשיטות של הנדסה גנטית בצמחי הטבק, מבצעת את הניסוי בשיתוף עם מכבי שירותי בריאות, והוא צפוי להיארך כמספר חודשים עד שנה.

ה-VergenixWD™ הינו יריעה לריפוי פצעים, המיועד לטיפול (בשיטות סטנדרטיות ומקובלות) בפצעים חריפים וכרוניים, כגון כיבי עור, פצעי לחץ, כיבים ורידיים, כיבים סוכרתיים, כוויות דרגה 2, פצעי שפשוף, פצעים ניתוחיים ופצעים מדממים אחרים. מוצרים דומים קיימים בשוק, אך מכילים קולגן מהחי ומתרומת גופות.

יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט מציין: "המוצר VergenixWD™ הינו המוצר הראשון מבין מוצרי קולפלנט שייבחן בניסוי קליני, והוא החלוץ שיסלול את הדרך לצנרת המוצרים המגוונת של החברה. איסוף מידע קליני על המוצר יוכל לסייע בתהליך הרגולטורי להשגת אישור לשווק של מוצר זה ומוצרי החברה האחרים המבוססים על קולגן אנושי רקומביננטי".