"בליצקריג" ברשת: האקרים תקפו אתרי אינטרנט ניאו-נאציים

האקרים גרמנים ששייכים לקבוצת ההאקרים הידועה "אנונימוס" תקפו אתרים ניאו-נאציים בגרמניה והפיצו פרטים של מפעילי האתרים ושל בכירים במפלגת ה-NDP הפרו-נאצית בגרמניה

מתקפה משולבת של האקרים נגד ניאו-נאצים: האקרים גרמנים ששייכים לקבוצת ההאקרים הידועה "אנונימוס" תקפו בימים האחרונים שורה של אתרים ניאו-נאציים בגרמניה ובנוסף פרסמו באתר מיוחד את פרטיהם האישיים של אלפי מפעילי אתרים ופעילים ניאו-נאציים.

בין האתרים שהותקפו - פורומים ניאו-נאציים, אתרים שמציעים למכירה פריטים נאציים ואתר מפלגת הימין הקיצוני NPD. כל האתרים הופלו לפרקי זמן ארוכים במהלך השבוע האחרון. משתמשים רבים שניסו להיכנס לאותם אתרים ראו על מסכיהם את ההודעה "אנחנו מאחלים לנאצים פתיחה משמחת לשנה החדשה".

שם הקוד: "בליצקריג"

השם שנבחר לשורת התקיפות הוא "מבצע בליצקריג" שמשמעה "מתקפה כוללת" וכך גם כונתה בזמנו הפלישה של גרמניה הנאצית לפולין ב-1939. חוץ מגרמניה, פעילויות דומות נעשו גם בספרד, כאשר כאלף צרכנים של חנות למכירת מוצרים נאציים פורסמו ברשת.

באתר אותה הקימה הקבוצה לעניין זה NAZI-LEAKS.NET מצויינים שמות מלאים, מספרי טלפון וכתובות לא רק של מפעילים האתרים, אלא גם של תורמים למפלגת ה-NPD, תורמים ושותפים לעלונים של הימין הקיצוני ואפילו צרכנים של שירותים אותם מספקים הימין הקיצוני.

בכירים במפלגת NPD אמרו היום כי בכוונתם לבחון פעילות משפטית נגד האתר ומפעיליו - למרות שאת זהותם של אנשי "אנונימוס" מאוד מאוד קשה לאתר.