סלקום בחרה באריקסון לשדרוג הרשת במרכז ובדרום הארץ

אריקסון נבחרה לשדרוג מחצית הרשת שלה ולהכנה לדור הרביעי ■ את המחצית הראשונה תשדרג חברת נוקיה-סימנס, שכבר זכתה בפרויקט לפני כחצי שנה

חברת סלקום בחרה באריקסון לשדרוג מחצית הרשת שלה ולהכנה לדור הרביעי. את המחצית הראשונה תשדרג חברת נוקיה-סימנס, שכבר זכתה בפרויקט לפני כחצי שנה. סלקום חילקה את הארץ לשניים, וכך נוקיה-סימנס משדרגת את האתרים בצפון, ואריקסון תשדרג את אלה שבמרכז ובדרום.

מדובר בשדרוג לאתרים שתומכים בכל התדרים והטכנולוגיות כך שסלקום תוכל לשדרג את המהירות בצורה קלה יחסית, ובהתאם להתפתחות בתחום ציוד הקצה, שהוא בדרך כלל צוואר הבקבוק להגברת המהירויות ברשת, ומתפתח בקצב איטי יותר מהתשתית.

סלקום הודיעה אתמול (א') על מהלך חדש שנועד להתמודד עם הצפוי בשנה הבאה בכל הקשור לריבוי מכשירי הסמארטפונים, ובעיקר עם כניסת הטאבלטים לשוק.

החברה יוצאת בחבילות גלישה חדשות (גלישה בהתאמה אישית) ללקוחות. בחבילות אלה היא שמה דגש על ההתאמה ללקוח לפי צרכיו, ופחות על מהירות הגלישה כמקדמת מכירות. במסגרת החבילות החדשות המהירות המרבית שמציעה החברה היא 5.6 מגה בלבד, למרות שהרשת שלה תומכת במהירויות גבוהות יותר.

סלקום מעדיפה לשים דגש על חוויית הגלישה הכוללת מתוך דעה הגורסת שהלקוח לא מתעניין במהירות המוצהרת, אלא בחוויה.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, אמר ש"סלקום משקיעה כ-100 מיליון שקל בשדרוג הרשת הסלולרית ורשת התמסורת לתמיכה עתידית במהירות של עד 84Mbps ותשיק מהלך לשינוי חבילות הגלישה".