בזק בינלאומי - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - ישראכרט עם כ-1.4 מיליון שקל

בזק בינלאומי החליטה שהיא רוצה להיות ISP עם כבל תת-ימי משלה. בשיווק קוראים לזה בידול, ובעסקים קוראים לזה יתרון יחסי. לא נשכח שבזק בינלאומי שייכת לקבוצת בזק, שבדרך-כלל מגשימה את שאיפותיה, גם אם הן בשחקים או במקרה הזה במעמקי המצולות.

השבוע תופסת בזק בינלאומי את המקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים בפרסום עם קמפיין ה-Power NGN. משרד הפרסום אדלר-חומסקי הלביש יפה את התוכי, כיאה לתוכי עם כבל משלו, תחת הסלוגן: "רשת האינטרנט עם הביצועים הטובים ביותר".

בדצמבר 2010 ביטלה ישראכרט את שיטת צבירת הכוכבים. בינואר 2011 עלתה החברה לאוויר עם קמפיין שכולו כוכבים: אייל ברקוביץ', טריני וסוזנה, גילה אלמגור, טוביה צפיר, ישראל אהרוני, ספי בן-יוסף ולירון וייצמן, תחת הסלוגן: "רוצה משהו? רק תגיד".

ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי הגדולה היחידה שלא אימצה לעצמה פרזנטור, החליפה באחרונה משרד פרסום ובחרה בתום מכרז מתוקשר בבאומן-בר-ריבנאי. את התוצאה הקריאטיבית ניתן לראות בקמפיין המשמעותי הראשון שמעלה משרד הפרסום החדש של ישראכרט, בו מציגה החברה את תוכנית ההטבות החדשה: 7 מסלולי הטבות.

כאמור, ישראכרט משלימה פערים, ולהבדיל מהקו הפרסומי הקודם שלה שבמסגרתו לא עבדה עם "סלבים", מציגה החברה כוכבים רבים.

כעת נותר להמתין ולראות האם ישראכרט תאמץ פרזנטור קבוע כפי שעושות מתחרותיה, או שתבחר בקו אחר. בכל מקרה, מדובר בקו קריאטיבי ברור, וניכר כי מדובר בהשקה מחדש של המותג.

סימן נוסף לחזרה לשגרה בגזרת הסלולר ניתן למצוא בקמפיין של אורנג' באמצעות ברוקנר-נטע-יער. ענקית התקשורת הכתומה מזמינה את לקוחותיה, כמו בימים הטובים, להופעה של הקרקס הבינלאומי המדובר "פוארסה ברוטה".

המותגים המושקעים 12 ינואר
 המותגים המושקעים 12 ינואר

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.