יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, אמר היום (א') כי הוא תומך ביצירת שקיפות מלאה בשוק הפרסום והטלוויזיה בישראל. כידון אמר את הדברים בכנס השיווק בהתייחסו להאטה בענף הפרסום.
לדברי כידון, "שוק הפרסום חייב לעבור לעבודה בשקיפות מלאה מול המפרסמים וגופי המדיה, זאת מתוך מטרה ליצור שוק בריא יותר. הגיעה העת לעבור למודלים שיש בהם זיקה בין עבודת הפרסומאי לבין התגמול שהוא מקבל, ומתוך כך שהמפרסם ידע בדיוק על מה הוא משלם ולאן הולך תקציב הפרסום שלו".
"אני קורא לכל הגורמים המעורבים בסוגייה זו, כולל אמצעי התקשורת, לאמץ גישה זו. השוק תחרותי מאוד ויכול להתנהל באופן עצמאי והוגן", אמר כידון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.