איגוד חברות הפרסום

כתבות אחרונות

 
זוכי ''זיכרון בסלון'' / צילום: עזרא לוי

התחרות האפקטיבית בשיווק: משרד הפרסום שהוביל והמחווה לחטופים

בשלושה חודשי איחור, בשל המלחמה, התקיים טקס פרסי האפי במוזיאון תל אביב • בפרס היוקרתי ביותר על הישגים שיווקיים לאורך שנים, זכו חברת כרטיסי האשראי מקס על שבירת הנהוג בתחום וחברת yes על המעבר המוצלח מלוויין לסטרימינג • מקאן ת"א הוביל במספר הפרסים

גלית חתן 19.02.2024
יגאל בראון, מנכ''ל איגוד הפרסום ויו''ר ועדת המדרוג / צילום: אילן ספירא

איגוד הפרסום לקרעי: "שמור על מדד רייטינג אחד"

לאחר שבתזכיר חוק השידורים החדש נכתב כי מדידת הרייטינג בטלוויזיה תעבור לידי הרגולטור, שיגר איגוד חברות הפרסום מכתב לשר התקשורת קרעי • חברת בוקינג ערכה סקר אינטרנטי שבחן מהם שדות התעופה המרשימים ביותר בעולם לדעת התיירים • אירועים ומינויים

גלית חתן 08.08.2023
מימין לשמאל: מיטל שירן סמנכ”לית השיווק של לאומי, יוסי לובטון יו”ר פובליסיס, כתבת גלובס ענת ביין-לובוביץ', אילן סיגל מנכ”ל גולן טלקום, ורפי טל מבעלי HapPpy / צילום: נס הפקות

בעקבות סדרת הכתבות בגלובס: אמנת הפרסומאים והמפרסמים יוצאת לדרך

בכנס שקיימו השבוע בכירי המפרסמים והפרסומאים עלתה לדיון מערכת היחסים הרעילה שנוצרה בין הצדדים עם השנים • בין הנושאים שנבחנו: האחריות של מנהלי השיווק, הדרישות של הדור החדש ביחס לתנאי העבודה והצורך לשנות את שיטת המכרזים על תקציבים

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2022
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר

איגודי המפרסמים והפרסומאים יחתמו השבוע על אמנה משותפת

וגם: תחת הבעלות החדשה, ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב פסגות • ומשרד הפרסום LEAD רוכש 60% ממניות חברת השיווק הדיגיטלי DigitalVibe

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2022
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר
Effie Awards | בלעדי

מי עומד מאחורי המודעה המטעה של פרסי האפי?

בשבוע שעבר נערך טקס פרסי האפי של ענפי השיווק והפרסום, והשבוע פורסמה מודעה המציעה למפרסמים לבדוק אפקטיביות • במודעה נראה כאילו המשרדים כמעט שווים בגודלם מבחינת הזכיות, בעוד שבפועל מקאן הוביל בגדול • מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "יש כאן גניבת עין, הטעיה, הנמכת התחרות ובעיקר זילות לוגו האפי"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2021
גיל סמסונוב, יו''ר איגוד חברות הפרסום / צילום: איל יצהר

"העיניים שלנו נפקחו ולא רק מהתחרות מהייטק. ככה אי-אפשר להמשיך": גיל סמסונוב מדבר על הטלטלה בענף הפרסום

בשנה החולפת המשרד שלו חווה טלטלה עצומה בעקבות מותו של השותף והחבר הטוב, והענף שבו הוא פועל נקלע למשבר קשה, אבל גיל סמסונוב שומר על אופטימיות • יו"ר איגוד חברות הפרסום החדש משוכנע שהשינוי בדרך, ומדבר גם על התחרות מצד ההייטק והמהומה שהתחוללה בעקבות כתבות גלובס על התרבות הארגונית בענף

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2021
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

גיל סמסונוב נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום. מי הם חברי ההנהלה החדשים

לאחר תקופה ארוכה שבה איגוד חברות הפרסום כמעט ולא תפקד, נבחרו יו"ר חדש והנהלה חדשה • הרוח החדשה באיגוד מגיעה בזמן שענף הפרסום חווה את אחד המשברים הקשים בתולדותיו - הן כלכלית והן תדמיתית

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2021
נציגים מאיגודי השיווק והפרסום וכן מפרסמים גדולים ופרסומאים יגבשו ביחד את האמנה המוסכמת / צילום: Shutterstock, Rawpixel.com

משלבים ידיים: איגוד השיווק יוזם אמנה להסדרת מערכת היחסים עם הפרסומאים

בעקבות כתבות גלובס שעסקו במשבר בענף הפרסום ובחלקם של המפרסמים בו, מציע איגוד השיווק לקיים שולחן עגול שבו שני הצדדים ידונו בכללי ההתנהלות ביניהם • השיחות יחלו לאחר הבחירות לאיגוד חברות הפרסום, באמצע החודש. גיל סמסונוב צפוי להיבחר כיו"ר

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2021
עו"ד נוגה רובינשטיין./ צילום: תמר מצפי

יוצאים לפעולה: נציגי משרדי הפרסום הגדולים יקדמו הליך הוגן של מכרזים

אחרי התדהמה מהחלטת דיסקונט להעביר את תקציב הפרסום שלו לאדלר-חומסקי, איגוד חברות הפרסום החליט לנסח הצעה למתווה התנהלות במכרזי פרסום, שתועבר בהמשך לרשות התחרות עם בקשה לפטור מהסדר כובל

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2021
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

הדרמה של דיסקונט, הפועלים ואדלר-חומסקי: השקעה של מאות אלפי שקלים ירדה לטמיון

אתמול פרסמנו כי משרד הפרסום אדלר-חומסקי החליט לעזוב את בנק הפועלים ולטפל בתקציב דיסקונט, במסלול עוקף מכרז • לגלובס נודע כי יהושע TBWA וקבוצת פובליסיס פנו למנכ"ל איגוד חברות הפרסום, יגאל בראון, בדרישה לקיים ישיבה בהולה בנושא המכרזים בענף והצורך בקוד אתי

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2021
אמיר גיא / צילום: איל יצהר
פורטפוליו | ראיון

"הפגיעה בשוק הפרסום נעה בין 30% ל-50%; יהיו משרדים שייסגרו"

מהאישי ועד למקצועי - שיחה עם אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל משותף באדלר חומסקי, על האיש ששכנע אותו לעסוק בפרסום, על הניסיונות לשכנע את המפרסמים להמשיך לפרסם גם בימי הקורונה, ועל היחס המפתיע לפייסבוק וגוגל • "אני לא מאלה שמאשימים אותן בפגיעה בענף"

ליאת רון 27.06.2020

האופק כבר כאן, והאבק הצטבר על השולחן: שוק המדיה ממתין לשורת מינויים דחופה

מינוי דירקטורים ושיפור נתוני הרייטינג של חדשות 13, איוש חברי מועצת תאגיד השידור ויו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום • "גלובס" סימן את המשימות שנדחו ל"אחרי החגים" - ואלה, נזכיר, כבר כאן

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

איגוד חברות הפרסום יפרסם קול קורא לבחירת יו"ר

הסיבה לפרסום הקול הקורא מגיעה לאחר שאף מנהל בכיר בענף הפרסום לא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום, ובאיגוד נואשו מהניסיונות להביא לבחירת יו"ר בהסכמה

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
מיזוג רשת וערוץ 10/ צילומים שלומי יוסף גיא כושי  אביב חופי תמר מצפי וShutterstock

איגודי השיווק והפרסום לרגולטורים: רסנו העלאות המחיר של הערוצים המסחריים

איגודי השיווק והפרסום קוראים לפעול לריסון העלייה במחירי הפרסום בטלוויזיה בקשת ורשת בו-זמנית • "מתברר ששני הערוצים המסחריים, קשת 12 ורשת 13, עשו שימוש נמהר במיזוג והודיעו למשווקים ולפרסומאים, באופן חד-צדדי וכמעט בו-זמנית, על העלאת מחירים משמעותית של עשרות אחוזים במחירי הפרסום בטלוויזיה"

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2019
קקטוס הזהב / איור: גיל ג'יבלי

למי יש אינטרס שלא תדעו שום דבר על מה שקורה בשוק הפרסום?

החרמת תחרות קקטוס הזהב השנה חיסלה את האפשרות היחידה שנותרה למדוד את תעשיית הפרסום • קדמה לכך הדרישה של איגוד חברות הפרסום שיפעת בקרת פרסום תפסיק לפרסם את הדירוגים שלה • כך הפך ענף כל-כך חשוב לכזה שפועל מתחת לרדאר • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2018
פרשנות

קקטוס הזהב הכרחי כדי להחזיר לענף הפרסום את הזוהר שלו

כדי למשוך אנשים יותר יצירתיים למשרדי הפרסום, נדרשת אותה גאוות יחידה שנוצרת, בין היתר, מכך שנותנים להם במה להופיע עליה וגביע קדוש לשאוף אליו. לכן, קקטוס הזהב הוא הקמפיין הארגוני הפנימי הטוב ביותר שיש למנהל לתת לעובדיו • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018

   12345678   

   נמצאו 128 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8