הטיפ היומי: מניית בגדי יוקרה שעשויה לזנק ב-27%

מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל ממליצה על מניית ברברי הנסחרת בלונדון בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 1,610 פאונד

חברת ברברי (Burberry Group PLC, סימול בלונדון: BRBY.L) מעצבת, מייצרת ומשווקת בגדי יוקרה ואביזרים שונים לנשים, גברים וילדים. מוצרי החברה כוללים ביגוד יוקרתי דוגמת חולצות מכופתרות, סריגים ואריגים, וכן ארנקים, צמידים, תכשיטים, נעליים, משקפי שמש, חגורות ובשמים. החברה מוכרת את מוצריה גם לחנויות כלבו ולקמעונאים מיוחדים, וכן מציעה את מוצריה דרך ערוצי מסחר דיגיטלי. ברברי, אשר נוסדה בלונדון בשנת 1856, פועלת כיום בעיקר באירופה, אמריקה, אסיה והפסיפיק.

ביום שלישי הקרוב צפויה ברברי לפרסם עדכון בדבר נתוני המכירות שלה לרבעון הפיסקלי השלישי של 2012. אנו מאמינים כי בכל הקשור למכירות במגזר היוקרה, המומנטום נותר חזק בטווח שעד חג המולד. הובילו לכך ביצועים טובים באסיה, תנועת תיירות יפה באירופה ומסחר חזק בארה"ב.

ברברי נותרה המובילה בשוק שלה בכל הקשור לפעילות במרחב הדיגיטלי, ובמהלך תקופת חג המולד עברה את רף 10 מיליון החברים. אנו סבורים כי המובילות הזו במסחר הדיגיטלי תבוא לידי ביטוי במכירות החברה. לפיכך, אנו צופים צמיחה אורגנית בשיעור של 18% במכירות ברבעון הפיסקלי השלישי של 2012, לסך של כ-556 מיליון פאונד, לעומת 470 מיליון פאונד בתקופה המקבילה אשתקד.

לדעתנו, ברברי אמנם לא מחוסנת מפני האטה, אך היא בהחלט ממוצבת היטב, וזאת בין היתר הודות לעובדה שהיא מעסיקה כעת צוות בהרכב מלא לעיצוב סחורה (בשונה מן ההרכב לפני כשלוש שנים).

אנו מאמינים כי מניית ברברי הינה אחת מן האטרקטיביות ביותר בסקטור האופנה. החברה יציבה מבחינה כלכלית, הודות לצמיחה מבנית, שליטה בעלויות הייצור, מאזן יציב וצוות ניהולי חזק, ולדעתנו היא נהנית הן מהגיוון במוצריה והן מהפיזור הגיאוגרפי שלה. בהתאם, אנו צופים גידול ברווח הנקי למניה של 16% במהלך חמש השנים הבאות.

המלצתנו למניית ברברי היא "תשואת יתר" במחיר יעד של 1,610 פאונד, הגבוה בכ-27% ממחיר המניה הנוכחי.

*** מחלקת המחקר, ברקליס קפיטל