פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את המותג אולד ספייס

‎‎המותג, המוביל את שוק הדיאודורנטים בארה"ב, התפרסם בין היתר בזכות קמפיין "הגבר על הסוס"‏ - תחת הסלוגן "‏Smell like a man, man‏"

‎‎חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את מותג הגברים אולד ספייס. ההשקה בישראל תכלול 17 מוצרים מבושמים, הכוללים בין היתר דיאודורנט, ג'ל רחצה, ספריי גוף ואפטר שייב.

‏המותג, המוביל את שוק הדיאודורנטים בארה"ב, התפרסם בשנים האחרונות בזכות קמפיין "הגבר על הסוס" - קמפיין שזכה לפרסים רבים ולמספר רב של גירסאות.

‏הקמפיין, תחת הסלוגן "‏Smell like a man, man‏", גרר יותר מ-38 מיליון צפיות ביו-טיוב ואף זכה בפרס ‏Grand Prix‏ בפסטיבל קאן 2010.