מתחילת השנה P&G הורידה מהמדפים 4 מותגים (הרבל אסנס, נטורלה, קרסט ו-Swiffer), עתיד המותגים לנור ואולד ספייס לא ברור, וגם ההשקות של משחת שיניים אורל B וטבליות Fairy לא עוברות חלק ■ מה קורה בענקית מוצרי הצריכה?
הוא שולט בהיסטוריה של הנאציזם, מעריץ את סטנלי קובריק ומחזיק בהשקפות מוצקות על היחסים הבין-גזעיים ■ ראיון עם איזייה מוסטפא
מוסטפא יגיע לישראל לצילומי הקמפיין ■ החברה תשקיע במהלך 2 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל
אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן
המותג, המוביל את שוק הדיאודורנטים בארה"ב, התפרסם בין היתר בזכות קמפיין "הגבר על הסוס" - תחת הסלוגן "Smell like a man, man"
בירה מכביפרזנטורפרסומות