יבואנית רולקס מקימה חנות דגל של ROLEX SHOW בת"א

חברת ארו-אסיה, יבואנית שעוני CERTINA, TUDOR, ROLEX ועוד, תקים בת"א חנות קונספט המאגדת את כל מותגי החברה, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל

חברת ארו-אסיה בבעלות איש העסקים דני פייזר, היבואנית הבלעדית של השעונים היוקרתיים מבית CERTINA, TUDOR, ROLEX ועוד, תקים חנות קונספט ראשונה ומשרדים, המאגדים לראשונה את כל מותגי החברה, ב"מגדלי גינדי" החדשים בתל-אביב. החנות צפויה להיפתח בחודש אפריל הקרוב.

חנות הקונספט החדשה ROLEX SHOW ומשרדי החברה יוקמו בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל ויכללו את כל מותגי החברה, בהם: CERTINA, TUDOR, ROLEX, BALMAIN, MICHEL HERBLIN.

חידוש נוסף בחנות הקונספט יהיה ליין תכשיטים יוקרתי, שעוצב באופן בלעדי עבור חנות הקונספט ROLEX SHOW ויכלול שרשראות, טבעות וצמידים משובצים ביהלומים ובאבנים יקרות, כאשר בהמשך צפוי הליין החדש להשתלב גם בשאר חנויות ROLEX ברחבי הארץ.

בנוסף, בימים אלה נמצאת חברת ארו-אסיה במשא-ומתן מתקדם עם מספר חברות על מנת לייבא שעונים במחירים נמוכים יותר של עד 1,000 שקל לצרכן. "לצד מותגי היוקרה אותם חברת ארו-אסיה מייבאת, אנו מבינים כי קיים צורך אמיתי במותגים שעלותם נמוכה יותר - נישה שלא קיימת אצלנו עדיין", מציין דני פייזר, בעלי החברה.