הטיפ היומי: מניית ניו מדיה עם פוטנציאל זינוק של 190%

מחלקת הברוקראז' של בנק אגוד ממליצה על מניית פריון נטוורק הישראלית, הנסחרת בוול סטריט, בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 50 שקל

Perion Network הישראלית היא חברת מדיה דיגיטלית המספקת מוצרים ושירותים לצרכנים מגיל 40 ומעלה, שנועדו לסייע להפוך את חיי היומיום שלהם לפשוטים ומהנים, באמצעות פורטפוליו של מוצרים קלים לשימוש. מוצרי החברה כוללים את אינקרדימייל, אפליקציית דואר אלקטרוני המאפשרת עיצוב תצוגה מותאמת אישית; Smilebox, אפליקציה מובילה לשיתוף תמונות ושירותים, המאפשרת לצרכנים להפוך רגעים מהחיים ליצירות דיגיטליות באופן מיידי; PhotoJoy, תוכנה להצגת תמונות על גבי שומר המסך; ו-FIXIE, מוצר מתחום אופטימיזציית פעילות המחשב.

החברה פרסמה לאחרונה את תחזיותיה ל-2012, שניתן לתמצת אותן ב: יותר צמיחה ופחות תלות בגוגל.

רכישת Smilebox עולה על ציפיות החברה, וכעת מעריכים שם כי תתרום את עיקר הצמיחה בשנה הקרובה.

השינוי האסטרטגי בחברה הופך אותה למכוונת צמיחה, תוך הרחבת מספר המוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה כפי שהוזכרו לעיל. אנו מעריכים כי בזכות הכנסת המוצרים החדשים לסל המוצרים של פריון, ההכנסות מגוגל יהוו השנה רק כ-55%-60% מהכנסות החברה בהשוואה לכ-80% בשנת 2011. המשמעות של הוספת מוצרים חדשים היא תוספת של מנועי צמיחה, ביחד עם הפחתת התלות בהכנסות מגוגל, ועקב כך ירידה במרכיב הסיכון.

שנת 2012 צפויה להיות שנת יישומו של השינוי האסטרטגי, כפי שהתווה המנכ"ל החדש, יוסף מנדלבאום - מוכוונות לצמיחה ביחד עם רווחיות. החברה צפויה להשקיע יותר בפרסום ושיווק (הוצאות השיווק צפויות לזנק בכ-70% לעומת אשתקד לסך של כ-18 מיליון דולר) במטרה לרכוש לקוחות חדשים. כמו כן, תורחב ההשקעה במחקר, על מנת לפתח מוצרים חדשים ולשדרג קיימים. השקעות החברה נועדו להגדיל את סך הורדות האפליקציות ולהרחיב את בסיס לקוחות הפרימיום.

בשורה התחתונה, מימוש התוכנית האסטרטגית צפוי לשפר את הרווחיות בטווח הארוך ומקטין את הסיכון בהשקעה בחברה. אנו רואים בחברה אטרקטיבית להשקעה וממליצים על מנייתה ב"קנייה" במחיר יעד של 50 שקל (כ-13 דולר), הגבוה בכ-190% ממחיר המניה הנוכחי. המחיר משקף מכפיל רווח של 16.5 לתוצאות 2011, בהשוואה למכפיל רווח 5.5 בו נסחרת החברה כיום.

*** בני דקל, מחלקת ברוקראז', בנק אגוד