תקציב הפרסום של מותג הרכב שברולט עוזב את גלר-נסיס

בנוסף, תקציב מותג הרכב יגואר של קבוצת האחים מאיר עובר למקאן-אריקסון

סבב תקציבי הרכב מקבל תאוצה: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של מותג הרכב שברולט עוזב את משרד הפרסום גלר-נסיס. שברולט משווקת בישראל באמצעות חברת UMI.

גלר-נסיס הצטרף למערך הפרסום של UMI בסוף 2006, לאחר שוויתר למעשה על תקציבי הפרסום של חברת סמל"ת (פיאט, קאיה ואלפא רומיאו) בהם טיפל במשך כמעט 15 שנה. גלר הצטרף למערך הפרסום של UMI לצד משרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי, שהחזיק אז בחלק הארי של התקציב וכיום מטפל בתקציב המותגים איסוזו, שבי טראק, ביואיק וקדילאק.

מבין כל המותגים המשווקים על-ידי UMI, שברולט הוא המותג המושקע ביותר מבחינת היקפי הפרסום. דוח יפעת בקרת פרסום השנתי האחרון הציג את שברולט כמותג הרכב המושקע ביותר בכלל קטגוריית הרכב. לפי נתוני יפעת, במחירים ריאליים פרסם המותג בשנה האחרונה באמצעות גלר-נסיס בהיקף של כ-15 מיליון שקל.

למרות ההחלטה של UMI על העברת התקציב, לא מדובר במהלך פשוט, שכן חלק ניכר ממשרדי הפרסום הנמנים עם 20 המשרדים הגדולים כבר מטפלים במותגי רכב.

תקציב יגואר עובר למקאן

עוד נודע ל"גלובס" כי תקציב המותג יגואר של קבוצת האחים מאיר יועבר למשרד הפרסום מקאן-אריקסון.

תקציב יגואר טופל עד עתה במשרד הפרסום אברהם. אולם כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה קיבל פרסום אברהם לטיפולו את תקציב המותג אאודי של צ'מפיון מוטורס, הגדול באופן משמעותי מתקציב יגואר.

מקאן מטפל בחלק הארי של קבוצת מאיר - וולבו והונדה, ונראה כי בקבוצה העדיפו לרכז שם את התקציב שאיננו גדול מבחינת היקף ולא לבחור משרד פרסום נוסף.