מקאן, באומן וגלר מתמודדים על תקציב ביטוח ישיר

היקף התקציב של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון

משרדי הפרסום מקאן אריקסון, באומן-בר-ריבנאי וגלר-נסיס הם המתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של ביטוח ישיר - כך נודע ל"גלובס". הנהלת החברה צפויה לצפות במצגות המשרדים בשבועות הקרובים.

כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בקבוצת איי.די.איי להוציא את תקציב הפרסום של המותג למכרז. בתקציב טיפל בשנים האחרונות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. היקף תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון.

מערכת היחסים בין שלמור-אבנון-עמיחי לביטוח ישיר ידעה עליות ומורדות. המשרד זכה תקציב בשנת 2001 כשזה הועבר אליו מגלר-נסיס. מתחילת העבודה המשותפת התמקד הקו הפרסומי של החברה בסלוגן "החיים לא תמיד הוגנים".

בסרטונים הוצגו סיטואציות בהן הלקוח נפגע שלא באשמתו בגלל טעות הומוריסטית אך כואבת. במקביל וכחלק מהאסטרטגיה, הוחדר האייקון של מספר הטלפון המורכב כולו מהספרה 5.

לאחר 5 שנות עבודה משותפת הוחלט בקבוצה לצאת למכרז. מי שזכה היה משרד הפרסום מקאן-אריקסון, ששינה לגמרי את הקו הפרסומי של המותג. הרומן בין הצדדים לא החזיק מעמד: 7 חודשים לאחר ההתקשרות עמו, בצעד דרמטי ומפתיע, הוחלט בקבוצה להחזיר ללא מכרז את התקציב לשלמור, והוא מטופל בו מאז.

כידוע, בשנה האחרונה עבר משרד הפרסום שלמור טלטלות קשות: דור המייסדים של רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי, השלים את מכירת מלוא מניותיו לרשת y&r, והמושכות הניהוליות הופקדו ללא הכנת הלקוחות באופן מסודר בידי 3 מנהלים צעירים.

השינויים השפיעו באופן מיידי על תפקוד המשרד, שחווה תוך שנה נטישה של תקציבים. עם זאת, בביטוח ישיר לא מיהרו לעבור וחיכו מספר חודשים לראות לאן נושבת הרוח.

בקבוצת ביטוח ישיר סירבו להגיב לידיעה.