הצלחה לשטייניץ: האוצר גייס 225 מיליון דולר בערב אחד

שר האוצר היה אמש אורח הכבוד בכנס השנתי של ארגון הבונדס במיאמי ■ "הסכמתי עם ראשי הארגון כי מעתה לא יתמקד רק ברכישת אגרות חוב של ממשלת ישראל, אלא גם בגיוס משקיעים לכלכלת ישראל"

ערב שיא בגיוס כספים למדינת ישראל. שר האוצר יובל שטייניץ היה אמש (א') אורח הכבוד בכנס השנתי של ארגון הבונדס במיאמי, ארצות הברית.

היה זה כאמור ערב שיא בגיוס הכספים למדינת ישראל בנוכחות שר האוצר. בערב אחד גויס סכום של 225 מיליון דולר - הרבה מעבר לצפוי. בכל שנת 2011 גייס הבונדס כ-1.1 מיליארד דולר. כך נמסר ממשרד האוצר.

שטייניץ, הכריז בנאומו על שנת 2012 כשנת ההשקעות בישראל: "אני קורא לכם יהודי ארצות הברית, להשקיע בישראל. הסכמתי עם ראשי הארגון כי מעתה לא יתמקד רק ברכישת אגרות חוב של ממשלת ישראל, אלא גם בגיוס משקיעים לכלכלת ישראל".

עוד אמר שר האוצר: "אני מבקש לרתום את מערכת הקשרים המסועפת שלכם, בכדי לשמור ולהמשיך על רמת השקעות גבוהה בכלכלת ישראל, מה שיאפשר לנו לשמור על רמת צמיחה גבוהה ואבטלה נמוכה".

עוד ציין שטייניץ כי במהלך שנת 2012 יתקיים מאמץ משותף של משרד האוצר וארגון הבונדס, כדי לחשוף עוד משקיעים פוטנציאלים לאטרקטיביות של המשק בישראל.