יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכללת אחווה

‎התקציב הוא בהיקף של 4 מיליון שקל ■ במכרז הושם דגש על פעילות דיגיטלית

יהושע TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכללת אחווה - כך נודע ל"גלובס". על התקציב, בהיקף של כ-4 מיליון שקל, התמודדו 4 משרדי פרסום נוספים: פוגל-אוגילבי, פרסום אברהם, לעומק התודעה ורגב-קויצקי.

בשנים האחרונות תקציבי הפרסום של המכללות השונות מופנים יותר לכיוון האינטרנט, ותנאי הסף של מכללת אחווה מציגים מגמה זאת היטב: בעוד שברוב המכרזים מוצג סף של טיפול בתקציבי פרסום "מסורתיים", במכרז זה מוצג גם סף להיקף תקציבים דיגיטליים.

בנוסף קבעו תנאי הסף כי בהתאם לדוח יפעת בקרת פרסום, המחזור הכספי של המתמודד בשנתיים האחרונות (2009-2010) עמד על לפחות 10 מיליון שקל בכל שנה, כאשר לפחות 2 מיליון שקל מהיקף פרסום זה שייכים לפרסום באינטרנט. תנאי זה מאפשר התמודדות של משרדי פרסום קטנים וכן חברות המתמחות באינטראקטיב.

למשרד צריכה להיות יכולת מוכחת למתן שירותי פרסום במדיה הדיגיטלית, ואכן מי שהביא את הניצחון במכרז ליהושע היא זרוע האינטראקטיב TBWA דיגיטל.

בנוסף, המכללה דורשת כי נכון למועד הגשת ההצעה ולאורך כל תקופת ההתקשרות משרד הפרסום לא יהיה מעורב, במישרין או בעקיפין, במתן שירותי פרסום, שיווק, תדמית או ייעוץ אסטרטגי לגוף המתחרה במכללה.