עוד הצלחה ישראלית: רשת CW הזמינה פיילוט ל"דני הוליווד"

הגירסה האמריקנית תקרא "ג'ואי דקוטה", והפורמט נמכר באמצעות מפיץ הפורמטים אבי ארמוזה ■ הפיילוט הוזמן ע"י CW לשנה הקרובה יחד עם שני פיילוטים נוספים

רשת הכבלים האמריקנית CW הזמינה היום (ד') פיילוט לגירסה אמריקנית לסדרה הישראלית "דני הוליווד" ששודרה בשנים האחרונות בחברת הלוויין yes.

הגרסה האמריקנית תיקרא "ג'ואי דקוטה", והפורמט נמכר באמצעות מפיץ הפורמטים הישראלי אבי ארמוזה מחברת ארמוזה פורמטס. הפיילוט הוזמן לשנה הקרובה, יחד עם שני פיילוטים נוספים שהזמינה הרשת.

את הגירסה הישראלית, בה כיכבו, בין היתר, רן דנקר ושני כהן, הפיקה חברת טדי הפקות. את הגירסה האמריקנית יכתוב ברט רויאל ("איזי איי"), ויפיק אותה מארק הרמון.

בניגוד לגירסה הישראלית בה כוכבת הסגרה נדדה בזמן לשנות ה-60, בגירסה זו הכוכבת תפגוש את מושא אהבתה בשנות ה-90.

מדובר בהצלחה נוספת בשורה של הצלחות בתחום הפורמטים הישראליים. האחרונה שבהן נרשמה עם הזכייה של "הומלנד", הגירסה האמריקנית של "חטופים" של קשת, בפרס גלובוס הזהב בחודש שעבר.

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes, מסר בתגובה: "אנו גאים כי היצירה הישראלית על כל גווניה ממשיכה לעורר עניין כה רב בעולם. לאחר מכירת 'בלו נטלי', ההצלחה האדירה של הסרט הדוקומנטרי גוגל בייבי' אשר נמכר לשידור לרשת HBO והזכייה באמי, מגיעה גם המכירה של 'דני הוליווד' לערוץ CW. הבחירה באנשי מקצוע בעלי ניסיון כה עשיר להיות הצוות המוביל את פיתוח הגירסה האמריקנית מוכיח את האמון הרב בסדרה, ואנו מברכים על כך".