רימון עשן נזרק לחצר ביתו של בעלי הפועל ת"א אלי טביב

זהו אירוע פלילי נוסף נגד טביב, אחרי זריקת רימון הלם לפני כחודש ■ החשד: אקט מחאה של אוהדי הקבוצה ■ יועץ התקשורת של הפועל ת"א: "הקו האדום נחצה"

רימון עשן נזרק לפנות בוקר (ד') לחצר ביתו של אלי טביב, הבעלים של הפועל תל-אביב. טביב עצמו לא היה בביתו בתל-אביב, מאחר שהוא שוהה במיאמי לרגל עסקיו. האירוע האחרון מצטרף לתקרית מלפני חודש, אז נזרק רימון הלם לביתו של טביב.

גם הפעם החשד העיקרי הוא כי מדובר באירוע מחאה של אוהדי הפועל תל-אביב כנגד הבעלים של הקבוצה. גם בהפועל תל-אביב מכוונים את האשמה כנגד האוהדים.

יועץ התקשורת של הפועל תל-אביב, אמיר דן, מסר: "מה שהזהרנו שיקרה - קרה. הקו האדום נחצה. לזרוק רימון על אימא וילדה בת 4 זה מעשה מזעזע ושפל. זהו יום שבו כל אוהד צריך להתבייש. זאת בושה גדולה למועדון, לאוהדים ולכדורגל הישראלי. מי שלא מנער את האנשים האלה מקרבו בעצם משלים עם צעד מסוכן, עברייני ופסול זה.

"הגיע הזמן שכל האוהדים יפסיקו לשתוק וישמיעו קול ברור ונחרץ כנגד אותו קומץ. הגיע הזמן שהרוב הדומם ישמיע את קולו יוקיע ויתנער מהם בצורה ברורה ונחרצת. אלה אינם ערכי הפועל תל אביב, אלה אינם הערכים עליהם גדלו אוהדי המועדון, ועבריינות ופגיעה במשפחה אינה מקובלת בשום צורה".

מהפועל תל-אביב נמסר כי המועדון הגיש תלונה רשמית במשטרה.