לא רק לאוהדי מכבי

מלון כפר המכביה, רמת-גן

כשנבנה כפר המכביה ב-1957 הועידו אותו אנשי מכבי העולמית (שהוא ברשותה עד היום) להיות מרכז אולימפי לספורטאי המכביה. בהמשך נוסף מועדון הספורט. תמונתו ההיסטורית מתנוססת בכניסה למלון הדירות, שבצמוד אליו נפתח לפני כ-3 שנים מלון הסוויטות החדש בהשקעה של יותר מ-100 מיליון דולר. מאז פנה המלון לאוכלוסייה העסקית עלתה התפוסה, ובשנתיים האחרונות היא תפחה לכ-60% מכלל האורחים בשני המלונות.

במקום 124 סוויטות מרווחות (חמישים מטרים רבועים מרפסת) ובהן חדר שינה, סלון, מקלחת גדולה (עם מקלחון ואמבטיה) וחדר שירותים נוסף. הן מעוצבות בקו נקי ומוקפד בצבע חום על גווניו (כמקובל בכל מקום שבו פונים לאנשי עסקים ולגברים בכלל), הנחשב לנותן תחושה ביתית חמימה ונעימה.

טרקלין העסקים באגף החדש חוגג בקרוב יום הולדת שנה, והוא בהחלט מפנק. אפשר לשקוע בספות הרכות עם עיתון, מחשב או ספר, ליהנות מהמזנון (בתוספת תשלום), ולאנשי עסקים יש בצמוד חדר ישיבות מדוגם שמתאים ל-14 איש. יש גם ספא אינטימי, רגוע והרמוני, בשם טיים אאוט. על הקולינריה במלון מנצח שף שלום גניש, צעיר מלא אמביציה ויצירתיות. בחדר האוכל (שבמלון הדירות) מוגש מזנון בוקר עם מבחר עצום וברמה גבוהה של חומרי גלם, בלובי - ארוחות חלביות ובקצהו מסעדת צ'מפיונס, מסעדת בשרים טובה וכשרה עם מחירים סבירים פלוס, עסקיות כדאיות ושירות אישי.

באמצע השבוע שוהים במלון בעיקר אנשי עסקים, ובסוף שבוע - כל דכפין. הבונוס הוא שמועדון הספורט על מתחמיו ובריכותיו פתוח לאורחים, פארק רמת-גן על מרחביו המוריקים במרחק נגיעה, יש אופניים להשכרה (40-60 שקל), הרבה חניה והמון שקט. לא מוכרחים להתרחק מהכרך כדי להרגיש מנותקים, אפשר למצוא שלווה גם ממש מתחת לאף, 4 קילומטרים בקו אווירי מעזריאלי.

מחירים: 1,250-1,350 שקל לזוג במלון הסוויטות; 830-930 שקל לזוג במלון הדירות, כולל ארוחת בוקר. טלפון: 03-6715715, אתר אינטרנט: www.kmc.co.il