לפיד בפייסבוק: אלי ישי מקווה שבניזרי יחזור לפוליטיקה? אין בושה?

יאיר לפיד בפייסבוק: "באיזה מדינה בעולם שר הפנים וסגן רה"מ מביע תקווה שעבריין שהורשע בקבלת שוחד, מירמה והפרת אמונים - שנעשו במסגרת תפקידו הציבורי - 'יחזור במהרה לפעילות ציבורית'? האם לא נותרה בהם שום בושה?"

"באיזה מדינה בעולם שר הפנים וסגן ראש הממשלה מביע תקווה שעבריין שהורשע בקבלת שוחד, מרימה והפרת אמונים - שכולם נעשו במסגרת תפקידו הציבורי - 'יחזור במהרה לפעילות ציבורית'? האם לא נותרה בהם שום בושה?" - את הדברים האלה כתב היום (ה')יאיר לפיד בפרופיל הפייסבוק שלו, והוא התכוון כמובן לדברים שאמר אלי ישי על שלמה בניזרי.

כזכור, השבוע נודע כי השר לשעבר שלמה בניזרי, שהורשע בקבלת שוחד, הפרת אמונים ובעבירות נוספות, צפוי להשתחרר מהכלא ב-30 באפריל הקרוב, לאחר שנוכה שליש מתקופת מאסרו. בניזרי היה אמור להשתחרר בחודש יולי 2012.

בעקבות ההודעה, שר הפנים אלי ישי, חברו של בניזרי למפלגת ש"ס, ברך אותו ואיחל לו חזרה מהירה לפוליטיקה - ועל זאת מצר יאיר לפיד, שרק לאחרונה הודיע בעצמו על מעבר מתקשורת לפוליטיקה.

ב-2008 הורשע שלמה בניזרי בעבירות של שוחד, הפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלך משפט, במסגרת קשר שכלל שוחד של מיליונים מהיזם משה סלע. בית גזר עליו עונש מאסר בפועל של שנה וחצי בנוסף לקנס כספי של 80 אלף שקל. בניזרי עצמו וגם המדינה ערערו על העונש, ובית המשפט העליון קיבל את ערעור המדינה והחמיר את עונשו של בניזרי ל-4 שנות מאסר בפועל וקנס של 250 אלף שקל.

יאיר לפיד / מתוך: פייסבוק
 יאיר לפיד / מתוך: פייסבוק