מסתמן: בני ברונסקי ימונה למנהל קריאייטיב ראשי בשלמור

זאת במקום צור גולן שפרש ■ ‏‏ברונסקי עשה את רוב שנותיו המקצועיות במקאן, וכיום הוא מנהל ובעלים משותף של עסק עצמאי לייעוץ לצד בכיר מסאצ'י&סאצ'י

‎‎מינוי בכיר נוסף בשלמור-אבנון-עמיחי: ל"גלובס" נודע כי משא-ומתן מתקדם לקראת חתימה מתנהל בין מנכ"לי המשרד, אדם אבנון ואדם פולצ'ק, לבין איש הקריאייטיב בני ברונסקי - לשעבר בכיר במשרד הפרסום מקאן-אריקסון. ברונסקי אמור לקבל לידיו את ניהול המחלקה הקריאטיבית במשרד במקום צור גולן שפרש.

‏‏ברונסקי עשה את רוב שנותיו המקצועיות במקאן-אריקסון, והוא לא עובד מתוך משרד פרסום כבר תקופה ארוכה. כיום הוא מנהל ובעלים משותף של עסק עצמאי, יחד עם אחד מבכירי סאצ'י אנד סאצ'י העולמית - ג'ו הווארד.

‏השניים מפעילים חברה לייעוץ אסטרטגי קריאטיבי העובדת עם חברות בארץ ובחו"ל, ביניהן אינטל, מיקרוסופט, קוקה-קולה, נסטלה-אסם, הראל וכדומה. בנוסף הוא משמש כחבר בצוות החשיבה הגלובלי של המותג האגיס מבית קימברלי קלארק.

‏בתקופה האחרונה עבר משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי שורה של שינויים פרסונליים במטרה לפתור את המשבר שאליו נקלע. המשמעותי בהם הוא המינוי של אדם אבנון ואדם פולצ'ק למנכ"לים משותפים. השניים מנסים להקים סביבם "כוורת" טאלנטים מתחומים שונים, בהם גם ברונסקי.

‏בהנהלת שלמור סירבו להתייחס לידיעה. ‏‎‎‏