וולט דיסני מכה את התחזיות - רווח של 0.8 דולר למניה

בשורה העליונה הסתכמו הכנסותיה של החברה ב-10.8 מיליארד דולר ■ מנוע הצמיחה המרכזי של החברה הוא ערוץ הספורט שבבעלותה - ESPN המושך אליו מפרסמים רבים

חברת המדיה וול דיסני מדווחת על דוחותיה הכספיים לרבעון הפיסקאלי הראשון שלה ב-2012, כאשר בשורה התחתונה החברה מדווחת על רווח של 0.8 דולר למניה ובשורה העליונה הכנסותיה של החברה הסתכמו ב-10.78 מיליארד דולר.

דיסני היכתה את התחזיות, שכן קונצנזוס האנליסטים עמד על 72 סנט למניה - עלייה של 6% ברווחים. בשורה העליונה צפי האנליסטים עומד על הכנסות של 11.8 מיליארד דולר - עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בתקופה המקבילה אשתקד החברה דיווחה על רווח של 68 סנט למניה על הכנסות של 10.72 מיליארד דולר. "מנוע הצמיחה הגדול של החברה הוא ערוץ הספורט - ESPN וכמובן סרטי הילדים שהיא מפיקה, כגון סדרת הסרטים צעצוע של סיפור." טוען האנליסט ג'פרי תומפסון.

בנוסף, תומפסון מציין כי בענף המדיה והבידור, קיימת אופטימיות רבה בכל הנוגע לשוק הפרסום, בייחוד לפרסום הטלויזיוני, ולערוץ הספורט שבו מחזיקה החברה יש קהל יעד רחב, כך שהערוץ מושך מפרסמים רבים ומהווה אחד ממקורות ההכנסה העיקריים של החברה.