סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן

עכשיו זה רשמי: אפשר להכריז על סופר-פארם כתופעה פרסומית. בניגוד למגה ושופרסל שמורידות ווליום פרסומי, סופר-פארם רק מעלה. והשבוע לא רק שהיא ממשיכה להיכלל בטבלת 5 המותגים המושקעים בפרסום, היא אף כובשת בסערה את המקום הראשון.

"מלכת המבצעים" הוא מונח שמיטיב לתאר את ענקית הקמעונאות, שהחליטה להעלות ווליום פרסומי, בשעה שכל השאר מציצים בחשש מהבונקר. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי, שהשבוע התבשרנו על זכייתו בתקציב ביטוח ישיר.

כיף להיות חלק מהכפר הגלובלי, גם אם מדובר באיחור אופנתי קל של שנה. ענקית התמרוקים ומוצרי ההיגיינה פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את המותג אולד ספייס הדומיננטי בשוק הדאודורנטים בארצות-הברית.

המותג מוכר בשנה האחרונה בשל הפרסומת שלו, שהפכה ללהיט וירטואלי עם עשרות מיליוני צפיות בעולם ומוקרנת בימים אלה בטלוויזיה המסחרית בארץ. מעתה גם נשות ישראל תוכלנה לשזוף את עיניהם בפרזנטור אייזאה מוסטפה, וגברי ישראל יוכלו להתקנא בו. משרד הפרסום המטפל במותג בארץ הוא גלר-נסיס פובליסיס.

עלית של שטראוס עולה בקמפיין חוצה מדיות לקפה הטורקי שלה. הקמפיין הוא עוד הוכחה למינוף שהפרסום באופליין ובמיוחד הטלוויזיה מסוגלים לעשות לאינטרנט. סרטון הפרסומות ושילוט החוצות מפצירים בצופים לחפש "קפה טורקי עלית" בגוגל, על מנת שייכנסו לפורטל המשחק המושקע באינטרנט ויאתרו את האי של הקפטן.

פולקסווגן סוגרת את החמישייה באמצעות אדלר-חומסקי תחת הסלוגן: "YOU ARE UNBELIEVBLE".

המותגים המושקעים 09 בפברואר
 המותגים המושקעים 09 בפברואר

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.