אתר "כמהזה" משיק שירות חינמי לצמצום הוצאות הסלולר

שירות "כמה שפחות" הוא פרי יוזמה משותפת עם חברת וויזביל בהשקעה של מאות אלפי דולרים, שנועדה לאפשר חיסכון של עשרות אחוזים בסעיף תשלומי הסלולר

על רקע המודעות הגדולה לצורך וליכולת לחסוך בחשבונות שירותי התקשורת, משיק אתר ההשוואות "כמהזה?" שירות חינמי חדש לצמצום הוצאות הסלולר. השירות "כמה שפחות" הוא פרי יוזמה משותפת עם חברת "וויזביל" בהשקעה של מאות אלפי דולרים, שתאפשר על-פי מקימיה להגיע לחיסכון של עשרות אחוזים בסעיף תשלומי הסלולר.

קשה למצוא מישהו שאינו צרכן סלולר ושאינו מתקשה להתמודד עם ריבוי התעריפים, המסלולים והסעיפים הקיימים בחברות השונות. בניסיון לפשט את הליך ההשוואה וההתייעלות של לקוח פרטי מול חברת הסלולר, בוצע בשבועות האחרונים פיילוט למיזם, במהלכו חסכו משתמשי הממשק החדש כ-40% מחשבון הסלולר הקיים שלהם.

ממוצע התשלום החודשי של הלקוחות שהשתתפו בפיילוט עמד על כ-190 שקל, ונמצא כי אם היו עוברים למסלול האופטימלי מבחינתם, הם יכלו לשלם רק 115 שקל לחודש - חיסכון של כ-75 שקל בממוצע בחודש ו-900 שקל בשנה, כשמדובר בדפוס שימוש צנוע יחסית; כשהיקף השימוש עולה, עשוי לגדול משמעותית גם החיסכון.

איך זה עובד? תוכנה אוטומטית מציגה את מסלולי הסלולר המשתלמים ביותר על סמך דפוסי השימוש של כל מנוי במשפחה - כשהנתונים המתארים את דפוסי השימוש נמשכים אוטומטית ישירות מחשבון הסלולר של המשתמש (בפלאפון, סלקום ואורנג'), או לאחר שהנתונים הרלבנטיים הוזנו ידנית בטופס אינטראקטיבי. התוכנה סורק מאות מסלולים עדכניים ומציגה את המסלול המועדף על-פי דפוסי השימוש, לצד גובה החיסכון האפשרי כתוצאה ממעבר לכל אחת מספקיות הסלולר הפועלות בארץ.

השרות מופעל באתר "כמהזה" בכתובת: http://www.kamaze.co.il/pahot.

"כמה שפחות" לוקח את השירות הקיים ב"כמהזה?" צעד אחד קדימה", אומר יצחק עמיאל, מבעלי אתר "כמהזה?". "אנו רואים את טובת הצרכן כמטרה עליונה, לצד שמירה על ערכים מרכזיים של האתר, בהם אובייקטיביות, אמינות ושימוש חינמי".

רמי מצגר, מנכ"ל "וויזביל", מסר כי "שירות 'כמה שפחות' יהווה צומת דרכו יעברו צרכני הסלולר על מנת לקבל החלטה מושכלת בבחירת ספק ומסלול הסלולר המשתלם להם, כשההשקעה הנדרשת מהצרכן לביצוע ההשוואה מסתכמת בדקות ספורות בלבד".