בין שאר הסידורים שכדאי לעשות לפני שיוצאים לחופשה, מומלץ לקחת בחשבון גם את הקפאת מנויי התקשורת עליהם משלמים במנוי מתגלגל - כך למשל מול ספקית הטלוויזיה, האינטרנט, הסלולר ואפילו העיתון • הקפאת המנוי לרוב כרוכה בפעולה מינימלית ועשויה לחסוך עשרות שקלים, בעיקר אם מדובר בנסיעה ארוכה יחסית
"גלובס" מזכיר לכם מה לא לשכוח לתאם לרגל המעבר, ומונה את ההטבות שמציעות החברות כדי שלא תנצלו את מעבר הדירה גם למעבר לחברה מתחרה
העלות של גלישה בסמארטפון בחו"ל עלולה להגיע למאות ואלפי שקלים אם לא דואגים מראש לאלטרנטיבה מתאימה ■ חבילת גלישה, נתב סלולרי או סים שכור? ■"גלובס", בסיוע אתר כמהזה, מביאים את מפת הגלישה המלאה
מי שהתחבר לתשתית או לספקית לפני שנתיים משלם היום סכומים גבוהים עבור מהירות נמוכה ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי מחירי בזק נמוכים נכון לעכשיו ממחירי הוט - אך המבצע בבזק קרוב לסיומו ■ בין הספקיות הוטנט הכי אטרקטיבית
בעקבות הודעת בזק כי תשדרג את מהירות הגלישה ל-15 מגה בחינם, בדקנו כמה יעלה לשדרג בהתאם גם את חבילת הספק ■ בעוד שלקוחות 012, אורנג' והוטנט לא יוסיפו אגורה, בנטוויז'ן ובזק בינלאומי התעריף החודשי יעלה בכ-50%
"גלובס" בדק אילו חברות תקשורת - וחברות סלולר בפרט - מספקות שקיפות על התעריפים ומאפשרות התחברות עצמאית באינטרנט ■ המדריך ללקוח העצמאי
למה לתת לסלולרי הישן להעלות אבק במגירה אם אפשר פשוט למכור אותו? ■ הסלולרי הישן שלכם, גם כזה שהתקלקל, שווה מאות ולפעמים אפילו אלפי שקלים
הוט מובייל וגולן טלקום מציעות למדברים מעט מסלולים שמורידים את חשבונותיהם לפחות מ-20 שקל בחודש ■ החברות הגדולות עדיין יקרות משמעותית לפלח זה
סקר "גלובס": הלקוחות מפנימים את רפורמת הסלולר - 35% כבר עברו חברת סלולר או שוקלים לעבור ■ רק חמישית חשים שהם מקבלים תמורה הולמת למחיר
63% מהישראלים שדרגו את הסלולר בשנתיים האחרונות ■ למה אנחנו עושים את זה, כמה זה עולה, ומה כדאי לזכור לפני שנפטרים מעוד מכשיר שעדיין לא חגג שנה
שבועיים אחרי, ועדיין המחיר של הוט לאינטרנט בכל המהירויות ב-20 שקל לחודש הוא האטרקטיבי בשוק - כך לפי בדיקת "כמהזה" ■ לפני שרצים להתחבר, יש כמה דברים שחשוב לדעת ■ "גלובס" מביא מדריך למי ששוקל להפוך למנוי הוטנט
שירות "כמה שפחות" הוא פרי יוזמה משותפת עם חברת וויזביל בהשקעה של מאות אלפי דולרים, שנועדה לאפשר חיסכון של עשרות אחוזים בסעיף תשלומי הסלולר
פלאפון מיישרת קו עם רמי לוי ומציעה מסלולי "לא דיברת - לא שילמת", אך נציגיה לא ממהרים להציעם ללקוחות ■ גם אורנג' מוזילה את המסלול, ובסלקום שקט בינתיים
על לא מעט דברים ראוי היה שחברות הסלולר יבקשו סליחה מהצרכנים - כמו המחיר הגבוה של שליחת SMS, קשיי ההתנתקות או אפילו המצב האבסורדי שיוצר התמחור המסובך
הקריאה להימנע ממשלוח SMS לפני החגים אולי לא רלבנטית ללקוחות בסלולר שמשלמים עבור חבילות מסרונים גלובליות ■ "גלובס" ו"כמהזה?" מציעים כמה דרכים לשלם פחות, או לא לשלם כלל
חברות הסלולר אמנם הורידו את תעריפי השיחות מחו"ל, אך זו עדיין דרך קצת יותר יקרה משימוש בכרטיס סים ■ השוואת "גלובס" ו"כמהזה" מגלה כי הפער גדל ככל שהנסיעה ארוכה יותר
טלוויזיהסלולרספקיות אינטרנטתשתית אינטרנט